ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XVI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Дата реєстрації: | 14.02.2017 |
Проголосовано: | 14.02.2017 15:05:15 |
Автор: | Притулко В.Я |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
25
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
11
проект
СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сесія _VІІ__скликання
Р І Ш Е Н Н Я №_____
2 лютого 2017 року м.Сокаль
Про звернення до Президента України П.Порошенка,
Голови Верховної Ради України А.Парубія,
Прем’єр-міністра України В.Гройсмана,
Генерального прокурора України Ю.Луценка,
Голови НАЗК Н.Корчак щодо формальної боротьби з корупцією
Розглянувши звернення Буської районної ради Львівської області, інформацію місцевих рад Сокальського району, керуючись ст.ст. 140,144 Конституції України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сокальська районна рада Львівської області,-
ВИРІШИЛА:
- Звернутися до Президента України Петра Порошенка, Голови Верховної Ради України Андрія Парубія, Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, Генерального прокурора України Юрія Луценка, Голови НАЗК Наталії Корчак щодо формальної боротьби з корупцією (звернення додається).
- Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань євроінтеграції, взаємодії з місцевими радами, децентралізації, регламенту, депутатської етики, законності та взаємодії з ЗМІ.
Голова районної ради Микола Пасько
Президенту України
Петру Порошенку
Голові Верховної Ради України
Андрію Парубію
Прем’єр-міністру України
Володимиру Гройсману
Генеральному прокурору України
Юрію Луценку
Голові НАЗК
Наталії Корчак
ЗВЕРНЕННЯ
Щодо формальної боротьби з корупцією
Ми, депутати Сокальської районної ради Львівської області підтримуємо звернення Буської районної ради Львівської області, та у зв’язку із інформацією місцевих рад Сокальського району, звертаємо Вашу увагу на те, що на даний час правоохоронні органи розгорнули на перший погляд масову кампанію боротьби з корупцією, скеровуючи до суду велику кількість протоколів про вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією. І в тій масі протоколів фігурують як не депутати місцевих рад то керівництво органів місцевого самоврядування. Тип порушень практично один – конфлікт інтересів.
А справа в тому, що якщо депутат голосує за кошторис на утримання галузі у якій працює, чи конкретної організації, він, як наполягають правоохоронні органи, зобов’язаний на підставі частини 2 статті 35 Закону України «Про запобігання корупції» заявити про конфлікт інтересів. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу. Відповідно, після такого голосування, якщо така заява не вписана, депутата вважають корупціонером. Більше того. Якщо депутат (керівник органу місцевого самоврядування) не бере участі у голосуванні чи утримується з питання виплат, які стосуються його особисто на підприємстві, організації, у якій він працює, але його заява про конфлікт інтересів не вписана в протокол засідання, такого депутата правоохоронні органи теж вважають корупціонером і складають відповідний протокол незалежно від його голосування.
Таким чином, план по виявленню корупціонерів не просто виконується, а перевиконується в десятки разів. Попри те, викликає сум, що реальні злодії непокарані. Ті, хто вкрали мільйони насолоджуються життям. Ніхто не питає, яким чином зароблені величезні кошти з шістьма нулями, які, згідно поданих декларацій, чиновники вищих рангів, судді, прокурори, окремі депутати ВР тримають у валізах ? Хто захистить обдурених вкладників банків, яких не включають на виплату через Фонд гарантування вкладів фізичних осіб через те, що, до прикладу, вкладникам банку Михайлівський у приміщенні банку працівники банку видавали депозитні договори без печатки банку, використовуючи пов’язані з банком фінансові компанії.
У зв’язку з цим, звертаємо увагу на визначення терміну КОРУПЦІЯ згідно Закону України «Про запобігання корупції» ! Корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Враховуючи зазначене визначення, яке повинно бути основою звинувачення пов’язаного з корупцією, задаємо питання – «Чи є заробітна плата депутата місцевої ради, яка є частиною загального кошторису органу, у якому працює депутат, саме НЕПРАВОМІРНОЮ вигодою, виходячи із конфлікту інтересів, пов’язаного з корупцією, як це трактують представники поліції з управління захисту економіки ?».
Окрім цього, згідно абзацу першого, підпункту 3, пункту 3, розділу 3 «Засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», затверджених Законом України від 14 жовтня 2014 року, вказано – «Ухвалити законодавство щодо особливих механізмів запобігання конфлікту інтересів у діяльності виборних посадових осіб, зокрема з визначенням можливих форм конфлікту інтересів, правил щодо його запобігання та поведінки у ситуації, коли виникає конфлікт інтересів, інституційного механізму щодо моніторингу законодавства про конфлікт інтересів і пропорційних та стримуючих санкцій за його порушення».
ДОСІ НЕ УХВАЛЕНО, відповідно немає особливих механізмів запобігання конфлікту інтересів у діяльності виборних посадових осіб.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь з даного питання та розглянути зазначене звернення на засіданні профільного комітету Верховної Ради України.
Прийнято на XVІ сесії
VІІ скликання Сокальської районної ради Львівської
області
2 лютого 2017 року