ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Пасько М.М.

Статус:

Чинний

Дата:

27.02.2018

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ТЕКСТ РІШЕННЯ

ПОПРАВКИ ДО ПРОЄКТУ РІШЕННЯ
№ 00482/07 Про внесення змін до Регламенту Сокальської районної ради Львівської області VІI скликання

№ 1 від 04.04.18 11:04, автор: Притулко Віктор Ярославович

1.Текст рішення доповнити пунктом 2 у наступній редакції:
«2. Посадовим особам Сокальської районної ради, у термін до 5 (п’яти) робочих днів , привести редакцію Регламенту  Сокальської районної ради VII скликання  у відповідність до даного рішення, оприлюднити на офіційному сайті Сокальської районної ради та надіслати у електронній формі депутатам Сокальської районної ради»
 
Пункт 2 відповідно вважати пунктом 3
 
2.Внести наступні зміни до Регламенту Сокальської районної ради VII скликання:
 

Чинна редакція Запропонована редакція
Стаття 21
1.Позачергові сесії ради скликаються за ініціативою голови ради, не менше, як однієї третини депутатів від загального складу районної ради, голови Сокальської районної державної адміністрації, фракцій. Мотивовані пропозиції про скликання позачергової сесії районної ради, підписані ініціаторами, подаються президії ради з зазначенням питань і, за звичайних обставин, з проектами документів, розгляд яких пропонується, при цьому підпис депутата не може бути відкликано.
 
2. Позачергова сесія районної ради за звичайних обставин скликається не пізніш, як у десятиденний термін після надходження пропозиції про її скликання. Розпорядження про скликання позачергової сесії оприлюднюється не пізніш, як за 1 день до її відкриття із зазначенням питань, які пропонується внести на розгляд позачергової сесії. Про позачергову сесію повідомляється відповідно до правил, зазначених в статті 20 цього Регламенту.
Стаття 21
 
1.Позачергові сесії ради скликаються за ініціативою голови ради, не менше, як однієї третини депутатів від загального складу районної ради, голови Сокальської районної державної адміністрації,
Пропозиції про скликання позачергової сесії районної ради, підписані ініціаторами, подаються президії ради з зазначенням питань і, за звичайних обставин, з проектами документів, розгляд яких пропонується, при цьому підпис депутата не може бути відкликано.
 
2. . Позачергова сесія районної ради за звичайних обставин скликається не пізніш, як у десятиденний термін після надходження пропозиції про її скликання. Рішення про скликання позачергової сесії оприлюднюється не пізніш, як за 1 день до її відкриття із зазначенням питань, які пропонується внести на розгляд позачергової сесії. Про позачергову сесію повідомляється відповідно до правил, зазначених в статті 20 цього Регламенту.
Стаття 23
2. Редакційна комісія обирається у складі трьох чоловік для опрацювання окремих, найбільш важливих проектів рішень ради та редакційного уточнення ухвалених рішень. Вона реєструє, узагальнює і подає головуючому поправки і пропозиції до проектів рішень ради, після їх голосування оформляє остаточну редакцію прийнятого рішення, яке підписується головою та членами комісії. У роботі редакційної комісії можуть брати участь автори проекту рішення.
Стаття 23
2. Редакційна комісія обирається у складі трьох осіб для опрацювання окремих, найбільш важливих проектів рішень ради та редакційного уточнення ухвалених рішень. Редакційна комісія погоджує остаточну редакцію прийнятого рішення, яке підписується головою та членами комісії. У роботі редакційної комісії можуть брати участь автори проекту рішення.
 
Стаття 27
До прийняття та реєстрації у встановленому порядку статуту територіальної громади електронна петиція, адресована районні раді, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 700 підписів громадян протягом не більше одного місяця з дня оприлюднення петиції.
Стаття 27
До прийняття та реєстрації у встановленому порядку статуту територіальної громади електронна петиція, адресована районні раді, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 200 підписів громадян протягом не більше одного місяця з дня оприлюднення петиції.
Стаття 28
7. Текст проекту рішення друкується відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011року №1242 “Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади”
 
Стаття 28
7. Текст проекту рішення друкується відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»
Стаття 30
2.Проекти рішень ради з додатками подаються керуючому справами ради для опрацювання не пізніше 25 робочих днів до відкриття чергової сесії на паперових носіях та у електронному вигляді ;
 
– інші матеріали (документи), що мають безпосереднє відношення до проекту рішення, подаються керуючому справами ради для опрацювання не пізніше 8 робочих днів до відкриття чергової сесії на паперових носіях та у електронному вигляді (електронні документи, таблиці,скановані копії).
 
3. Проекти рішень та додатки, які подані керуючому справами з порушенням термінів, вказаних у пункті 1статті 30, допускаються до розгляду сесії районної ради за рішенням президії районної ради.
Стаття 30
2.Проекти рішень ради з додатками реєструються в Загальному відділі Сокальської районної ради на паперових носіях у форматі вхідної документації та надаються до виконавчого апарату Сокальської районної ради в  електронному вигляді;
– інші матеріали (документи), що мають безпосереднє відношення до проекту рішення, реєструються в Загальному відділі Сокальської районної ради у форматі вхідної документації не пізніше 8 робочих днів до відкриття чергової сесії  та 1 робочого дня у випадку позачергової сесії на паперових носіях та у електронному вигляді (електронні документи, таблиці,скановані копії).
 
3. Проекти рішень та додатки, які подані з порушенням термінів передбачених Законом України «Про доступ до публічної інформації»,  не допускаються до розгляду на сесії районної ради.
Стаття 36
3. Рішення про включення питання до ще не затвердженого в цілому порядку денного сесії приймається, якщо за нього проголосувало не менше третини депутатів від їх загальної кількості. Якщо за результатами голосування ради питання до порядку денного сесії не включено, то воно вважається відхиленим. Рішення про виключення питання з незатвердженого ще в цілому порядку денного приймається якщо за нього проголосувало не менше третини депутатів від їх загальної кількості..
Стаття 36
3. Рішення про включення питання до порядку денного сесії приймається, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від їх загальної кількості. Рішення про виключення питання з порядку денного приймається якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від їх загальної кількості.
 
 
Стаття 53
1. Час для доповідей на пленарному засіданні ради надається в межах 20 хвилин, для співдоповідей – до 7 хвилин. Для відповідей на запитання депутатів доповідачам – до 10 хвилин. Для виступів в обговоренні – до 3 хвилин. Повторні виступи депутатів не допускаються, крім заключного слова доповідача і співдоповідача.
3. Для виступів щодо мотивів голосування – до 1 хвилини. Для інформації і заключного слова – до 5 хвилин.
Стаття 53
1. Час для доповідей на пленарному засіданні ради надається в межах 15 хвилин, для співдоповідей – до 5 хвилин. Для відповідей на запитання депутатів доповідачам – до 10 хвилин. Для виступів в обговоренні – 2 хвилини. Повторні виступи депутатів не допускаються, крім заключного слова доповідача і співдоповідача.
3. Для виступів щодо мотивів голосування – до 1 хвилини. Для інформації і заключного слова – 3 хвилини.
Стаття 63
6. Відсутній
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7. Відсутній
 
Стаття 63
6. Рада може проводити пакетне голосування за кілька проектів рішень та/або пропозицій (поправок) у випадку, якщо  у жодного з присутніх депутатів немає зауважень щодо проведення такого методу голосування щодо усіх чи конкретного проекту рішення тачи пропозиції (поправки). У випадку зауважень у будь якого з депутатів до конкретних проектів рішень та/чи пропозицій (поправок) вони не можуть входити до пакетного голосування.
 
7. У випадку прийняття рішень у формі пакетного голосування, кожне з рішень прийняте у такій формі носить індивідуальний характер із ідентичними результатами поіменного голосування та у випадку оскарження не несе за собою оскарження результатів голосування інших рішень прийнятих із застосуванням пакетного голосування.
Стаття 76
2. Пропозиції (поправки) до проекту рішення про районний бюджет окремого депутата, а також депутатських фракцій та груп підлягають розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку і інвестицій, якщо вони подані в комісію через апарат районної ради не пізніше триденного терміну з моменту надсилання депутату проекту рішення відповідно до пункту 1 статті 75 цієї глави Регламенту.
Стаття 76
2. Пропозиції (поправки) до проекту рішення про районний бюджет окремого депутата, а також депутатських фракцій та груп, голови районної державної адміністрації підлягають розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку і інвестицій, якщо вони подані в комісію через апарат районної ради не пізніше десятиденного терміну з моменту надсилання депутату проекту рішення відповідно до пункту 1 статті 75 цієї глави Регламенту.
Стаття 78
1. Постійна комісія з питань бюджету, соціально-економічного розвитку і інвестицій для розгляду проекту районного бюджету скликається не пізніше чим за три дні до призначеної дати пленарного засідання ради.
Стаття 78
Пункт 1 статті 78 виключити
Стаття 81
3. Пропозиції (поправки) до проекту рішення про внесення змін до показників районного бюджету окремого депутата, а також депутатських фракцій та груп підлягають розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку і інвестицій, якщо вони подані в комісію через апарат районної ради не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення проекту рішення.
Стаття 81
3. Пропозиції (поправки) до проекту рішення про внесення змін до показників районного бюджету окремого депутата, а також депутатських фракцій та груп підлягають розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку і інвестицій, якщо вони подані в комісію через апарат районної ради не пізніше 12 робочих днів з моменту оприлюднення проекту рішення.

№ 2 від 04.04.18 11:14, автор: Монастирський Роман Теофілійович

«Про внесення змін до Регламенту Сокальської районної ради Львівської області VІI скликання»
 
     Пункт 1 статті 29 Регламенту викласти в наступній редакції:
Узагальнення зауважень і пропозицій до проекту рішення, поданого ініціатором, а також приведення до його остаточного варіанту (згідно вимог регламенту) покладається на заступника голови районної ради та керуючого справами за сприянням ініціатора.
 
      Пункт 4 статті 119 Регламенту викласти в наступній редакції:
У своїй діяльності голова районної ради є підзвітним раді та може бути звільнений з посади рішенням ради шляхом таємного голосування.
 
      Пункт 3 статті 121  Регламенту викласти в наступній редакції:
Повноваження заступника голови районної ради, можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради, що приймається відповідним рішенням шляхом таємного голосування. Питання про дострокове припинення його повноважень може бути внесено на розгляд ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради або голови ради.
 
Пункт 4 статті 2 доповнити наступним:
 
….. , а також на голову відповідної постійної комісії з питань Регламенту (у разі відсутності голови на уповноважену особу від комісії), який має право в будь-який час пленарного засідання зробити зауваження, з питань дотримання чи порушення Регламенту ради.
 
Ст.11 доповнити наступним:
Якщо сесія складається з декількох пленарних засідань, то дату проведення наступного пленарного засідання приймається відповідним процедурним рішенням в кінці попереднього пленарного засідання.