ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Чинний |
Дата: | 20.02.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 00454/07
Про продовження контракту з генеральним
директором комунального підприємства
«Телерадіокомпанія «Сокаль»
проект
СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
__ __ сесія __VII__скликання
СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
__ __ сесія __VII__скликання
Р І Ш Е Н Н Я №_____
2018р. м.Сокаль
Про звільнення генерального
директора комунального підприємства
«Телерадіокомпанія «Сокаль»
Керуючись п. 20 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом законів про працю України, Положенням про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств (установ, організацій, закладів), які належать до спільної комунальної власності територіальних громад Сокальського району, укладення та розірвання з ними контрактів, затвердженим рішенням Сокальської районної ради від 20.10. 2011року №130, зі змінами, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань промисловості, підприємництва, комунального майна, інфраструктури, зовнішньоекономічної та транскордонної діяльності, Сокальська районна рада Львівської області,-
ВИРІШИЛА:
- Звільнити Новацького Олександра Євгеновича з посади генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» __ ________ у зв'язку із закінченням строку дії контракту (трудового договору), п. 2 ст. 36 КЗпП України.
Голова районної ради Микола Пасько
В Сокальську районну раду Львівської області надійшло подання Червоноградської місцевої прокуратури №(14-44)3752 вих.16 від 11.08.2016р. в порядку частини 3 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» з проханням призначити та провести службове розслідування стосовно генерального директора КП ТРК «Сокаль» Новацького О.Є. щодо додержання ним вимог Закону України «Про запобігання корупції».
На основі рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції Сокальською районною радою Львівської області було проведено службове розслідування, за результатами якого рекомендовано з метою недопущення аналогічних порушень в подальшій роботі вжити заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів, визначених ст.29 Закону України «Про запобігання корупції».
Було підготовлено та відповідно до вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» оприлюднено на сайті районної ради проект рішення від 14.11.2016 р. «Про застосування дисциплінарного стягнення до генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацького О.Є.», який не був розглянутий районною радою, оскільки до часу проведення сесії районної ради закінчився визначений ст.148 КЗпП України термін притягнення до дисциплінарної відповідальності.
Керуючись Методичними рекомендаціями з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб листом №1480/01-17 від 16.11.2016р. було запропоновано генеральному директору КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацькому О.Є. у п’ятнадцятиденний термін самостійно усунути відносини прямого підпорядкування близькій особі.
Листом №127 від 01.12.2016р. генеральний директор КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацький О.Є. повідомив про вжиті заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів та повідомив що остаточно конфлікт інтересів буде усунутий із затвердженням нового штатного розпису підприємства.
До моменту затвердження нового штатного розпису підприємства головою районної ради було видано розпорядження «Про врегулювання конфлікту інтересів», якими дозволеноНовацькому Олександру Євгенійовичу здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства прийняття відповідних рішень стосовно преміювання працівників Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» за підсумками грудня 2016 року, та з нагоди професійного свята працівників радіо, телебачення і зв’язкуу присутності та під наглядом заступника голови районної ради Бойка Василя Івановича.
У зв’язку із прийняттям Сокальською районною радою рішення №230від 02.02.2017р. " Про погодження штатного розпису Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради" було скеровано лист №87/01-10 від 7 лютого 2017 року з проханням повідомити про вжиті заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів, який наявний в генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацького О.Є., обумовлений сімейними відносинами, який полягає в наявності службових повноважень, зокрема, щодо преміювання працівників комунального підприємства, у тому числі своєї дружини, та має постійний характер.
Листом №19 від 09.02.2017 року генеральний директор комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацький О.Є. повідомив про те, що «на підприємстві врегульований конфлікт інтересів, пов'язаний із безпосереднім підпорядкуванням генеральному директору КП ТРК «Сокаль» близької людини (дружини) – коментатора Новацької Н.Д. Згідно з посадовою інструкцією, що діє на підприємстві з 16 листопада 2016 року, коментатор безпосередньо підпорядковується Головному редактору (Завідувачу редакції). Відповідно, питання подання щодо преміювання працівників редакції, до яких належить у коментатор, перебуває у компетенції Головного редактора (Завідувача редакції) згідно посадової інструкції (затверджена 3 лютого 2017 року) та додано наступні копії документів: наказу №67 від 15 листопада 2016 року «Про затвердження і введення в дію посадових інструкції для працівників КП ТРК «Сокаль», наказу №8 від 3 лютого 2017 року «Про затвердження і штатного розпису», наказу №10 від 3 лютого 2017 року «Про затвердження і введення в дію посадових інструкції для працівників КП ТРК «Сокаль», посадової інструкції «Коментатор», посадової інструкції Головний редактор (Завідувач редакції).
Лист №19 від 09.02.2017 року КП ТРК «Сокаль» було скеровано до НАЗК з проханням надати роз’яснення щодо того чи генеральний директор комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацький О.Є. ужив усіх належних заходів з метою врегулювання конфлікту інтересів.
Надійшов лист Національного агентства з питань запобігання корупції №45-10/9099/17 від 31.03.2017р., в якому вказано, що «вжитих заходів недостатньо для врегулювання конфлікту інтересів»та необхідності вжиття заходів з врегулювання конфлікту інтересів, який наявний в генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацького О.Є., обумовлений сімейними відносинами, який полягає в наявності службових повноважень, зокрема, щодо призначення або звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, преміювання працівників комунального підприємства, у тому числі своєї дружини, та має постійний характер, Цей лист НАЗУ було скеровано генеральному директору КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацькому О.Є. листом №453/01-17 від 24.04.2017р. та запропоновано вжити заходів для врегулювання конфлікту інтересів, визначених ЗУ «Про запобігання корупції», про що повідомити Сокальську районну раду Львівської області.
Новацький О.Є. особисто звернувся в НАЗК з листом щодо врегулювання конфлікту інтересів, надійшла відповідь НАЗК №45-11/23810/17 від 14 липня 2017р., в якому вказано«Звертаємо увагу, що безпосереднє підпорядкування коментатора головному редактору (завідувачу редакції) не вирішує в достатній мірі питання врегулювання конфлікту інтересі, оскільки у питаннях щодо преміюваня повноваження головного редактора зводяться до внесеннялише пропозиційщодо виплати працівникам редакції премії. Тоді як остаточне рішення щодо преміювання працівників приймається керівником підприємства. Безпосереднє підпорядкування коментатора головному редактору не позбавляє Вас як Генерального директора службових повноважень щодо вирішення питання прийняття або звільнення з роботи, застосування дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень, тощо, контролю за їх виконанням. Обираючи спосіб врегулювання конфлікту інтересів, визначений статтями 29-34 Закону, необхідно враховувати умови, зазначені у конкретній статті, за наявності яких вона може бути застосована у тому чи іншому випадку. При цьому слід зазначити, що лише за наявності всіх перелічених статтею умов можливо застосовувати захід врегулювання конфлікту інтересів, передбаченийнею».
Листом №971/01-10 від 08.09.2017р. було запропоновано Генеральному директору комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацькому О.Є. здійснити заходи щодо переведення на іншу посаду або позбавлення приватного інтересу.
Районною радою підготовлено та оприлюднено відповідно до вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» проект рішення «Про звільнення генеральногодиректора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль»Новацького О.Є.», який не набрав необхідної кількості голосів.
Щодо пропозиції Новацького О.Є. про застосування для врегулювання конфлікту інтересів статті 33 ЗУ «Про запобігання корупції» здійснення повноважень під зовнішнім контролем неодноразово було повідомлено:
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017 р. №839, «Службові повноваження здійснюються особою, уповноваженою
на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняною до неї особою під зовнішнім контролем(стаття 33 Закону):
при наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів;
якщо конфлікт інтересів має постійний або тимчасовий характер;
за рішенням керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації або відповідного структурного підрозділу, в якому працює особа;
якщо усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті або обмеження її доступу
до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим;
якщо відсутні підстави для її переведення на іншу посаду
або звільнення.
При цьому, Закон визначає форми зовнішнього контролю, які повинні чітко вказуватись керівником у рішенні про обрання цього виду заходу (частина друга, третя статті 33 Закону):
перевірка працівником, визначеним керівником органу, підприємства, установи, організації, стану та результатів виконання особою завдання, вчинення нею дій, змісту рішень чи проектів рішень, що приймаються
або розробляються особою або відповідним колегіальним органом з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів;
виконання особою завдання, вчинення нею дій, розгляд справ, підготовка та прийняття нею рішень у присутності визначеного керівником органу працівника;
участь уповноваженої особи Національного агентства в роботі колегіального органу в статусі спостерігача без права голосу.
Необхідно зауважити, що цей захід вимагає від керівника не просто визначитись із можливістю його здійснення, а й встановлює обов’язок чітко визначити форму зовнішнього контролю та суб’єкта, що на практиці означає, необхідність ретельного відбору особи, яка його здійснюватиме.
Відповідно до листа НАЗК №45-11/23810/17 від 14 липня 2017р. «Обираючи спосіб врегулювання конфлікту інтересів, визначений статтями 29-34 Закону, необхідно враховувати умови, зазначені у конкретній статті, за наявності яких вона може бути застосована у тому чи іншому випадку. При цьому слід зазначити, що лише за наявності всіх перелічених статтею умов можливо застосовувати захід врегулювання конфлікту інтересів, передбачений нею».
Відповідно до наведеного здійснення повноважень під зовнішнім контролем у даному випадку не відповідатиме вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017 р. №839, «Перегляд обсягу службових повноважень особи, уповноваженої
на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи (стаття 32 Закону) здійснюється:
при наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів;
якщо конфлікт інтересів має постійний характер, пов’язаний
з конкретним повноваженням особи;
за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації
або відповідного структурного підрозділу, в якому працює особа;
за можливості продовження належного виконання нею службових завдань у разі такого перегляду і можливості наділення відповідними повноваженнями іншого працівника.
Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 83 «Діяльність у галузі радіомовлення та телебачення» визначено, що Генеральний директор телерадіокомпанії, зокрема керуєвсіма видами діяльностітелерадіокомпанії, організовує і спрямовує роботу їїструктурнихпідрозділів, забезпечуєвиконанняплановихпоказників, затверджуєдокументи на оплату праціштатних і позаштатнихпрацівників, контролюєвиконанняпідрозділамимовлення календарно-тематичнихпланів, здійснює заходи іззастосуванняпрогресивних форм організації та охоронипраці, удосконаленнявидів і форм мовлення, приймаєрішеннящодозарахування на роботу, звільнення та заохоченняпрацівників, а такожнакладаннядисциплінарнихстягнень.
Відповідно до наведеного перегляд обсягу службових повноважень особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи у даному випадку не відповідатиме вимогам чинного законодавства України.
Згідно з Методичними рекомендаціямищодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, роз’яснень НАЗК, наданих листами від 25.10.2016р. №40-07/3391, від 31.03.2017 року за № 45-10/9099/ та від 25.07.2017 року за №27/01-01 у даному випадку можливе застосування лише статті 34 ЗУ «Про запобігання корупції» переведення, звільнення особи у зв'язку з наявністю конфлікту інтересів, однією з умов її застосування є відсутність згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.
В Сокальську районну раду Львівської області надійшло подання Червоноградської місцевої прокуратури №(14-44)3752 вих.16 від 11.08.2016р. в порядку частини 3 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» з проханням призначити та провести службове розслідування стосовно генерального директора КП ТРК «Сокаль» Новацького О.Є. щодо додержання ним вимог Закону України «Про запобігання корупції».
Новацький Олександр Євгенійович є керівником комунального підприємства, засновником якого є Сокальська районна рада Львівської області. Призначення Новацького О.Є. на посаду відбулось згідно рішення сесії районної ради шляхом укладення з ним контракту головою районної ради. Його дружина Новацька Наталія Дмитрівна працює на посаді коментатора Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» у прямому підпорядкуванні генерального директора. Згідно листа №67 від 21.06.2016р. генерального директора Комунальногопідприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» НовацькогоОлександраЄвгенійовича ним буловиплаченопреміюкоментаторуНовацькійНаталіїДмитрівні за квітень 2016р, травень 2016р. та 3 червня 2016 року до Дня журналіста.Національне агентство з питань запобігання корупції надало рекомендації листом №40-07/3391 від 25.10.2016р. надало рекомендації «У такому випадку конфлікт інтересів може бути врегульований відповідно до статті 34 Закону (переведення на іншу посаду або звільнення)
На основі рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції Сокальською районною радою Львівської області було проведено службове розслідування, за результатами якого рекомендовано з метою недопущення аналогічних порушень в подальшій роботі вжити заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів, визначених ст.29 Закону України «Про запобігання корупції».
Було підготовлено та відповідно до вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» оприлюднено на сайті районної ради проект рішення від 14.11.2016 р. «Про застосування дисциплінарного стягнення до генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацького О.Є.», який не був розглянутий районною радою, оскільки до часу проведення сесії районної ради закінчився визначений ст.148 КЗпП України термін притягнення до дисциплінарної відповідальності.
Керуючись Методичними рекомендаціями з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб листом №1480/01-17 від 16.11.2016р. було запропоновано генеральному директору КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацькому О.Є. у п’ятнадцятиденний термін самостійно усунути відносини прямого підпорядкування близькій особі.
Листом №127 від 01.12.2016р. генеральний директор КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацький О.Є. повідомив про вжиті заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів та повідомив що остаточно конфлікт інтересів буде усунутий із затвердженням нового штатного розпису підприємства.
До моменту затвердження нового штатного розпису підприємства головою районної ради було видано розпорядження «Про врегулювання конфлікту інтересів», якими дозволеноНовацькому Олександру Євгенійовичу здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства прийняття відповідних рішень стосовно преміювання працівників Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» за підсумками грудня 2016 року, та з нагоди професійного свята працівників радіо, телебачення і зв’язкуу присутності та під наглядом заступника голови районної ради Бойка Василя Івановича.
У зв’язку із прийняттям Сокальською районною радою рішення №230від 02.02.2017р. " Про погодження штатного розпису Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради" було скеровано лист №87/01-10 від 7 лютого 2017 року з проханням повідомити про вжиті заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів, який наявний в генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацького О.Є., обумовлений сімейними відносинами, який полягає в наявності службових повноважень, зокрема, щодо преміювання працівників комунального підприємства, у тому числі своєї дружини, та має постійний характер.
Листом №19 від 09.02.2017 року генеральний директор комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацький О.Є. повідомив про те, що «на підприємстві врегульований конфлікт інтересів, пов'язаний із безпосереднім підпорядкуванням генеральному директору КП ТРК «Сокаль» близької людини (дружини) – коментатора Новацької Н.Д. Згідно з посадовою інструкцією, що діє на підприємстві з 16 листопада 2016 року, коментатор безпосередньо підпорядковується Головному редактору (Завідувачу редакції). Відповідно, питання подання щодо преміювання працівників редакції, до яких належить у коментатор, перебуває у компетенції Головного редактора (Завідувача редакції) згідно посадової інструкції (затверджена 3 лютого 2017 року) та додано наступні копії документів: наказу №67 від 15 листопада 2016 року «Про затвердження і введення в дію посадових інструкції для працівників КП ТРК «Сокаль», наказу №8 від 3 лютого 2017 року «Про затвердження і штатного розпису», наказу №10 від 3 лютого 2017 року «Про затвердження і введення в дію посадових інструкції для працівників КП ТРК «Сокаль», посадової інструкції «Коментатор», посадової інструкції Головний редактор (Завідувач редакції).
Лист №19 від 09.02.2017 року КП ТРК «Сокаль» було скеровано до НАЗК з проханням надати роз’яснення щодо того чи генеральний директор комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацький О.Є. ужив усіх належних заходів з метою врегулювання конфлікту інтересів.
Надійшов лист Національного агентства з питань запобігання корупції №45-10/9099/17 від 31.03.2017р., в якому вказано, що «вжитих заходів недостатньо для врегулювання конфлікту інтересів»та необхідності вжиття заходів з врегулювання конфлікту інтересів, який наявний в генерального директора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацького О.Є., обумовлений сімейними відносинами, який полягає в наявності службових повноважень, зокрема, щодо призначення або звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, преміювання працівників комунального підприємства, у тому числі своєї дружини, та має постійний характер, Цей лист НАЗУ було скеровано генеральному директору КП «Телерадіокомпанія «Сокаль» Новацькому О.Є. листом №453/01-17 від 24.04.2017р. та запропоновано вжити заходів для врегулювання конфлікту інтересів, визначених ЗУ «Про запобігання корупції», про що повідомити Сокальську районну раду Львівської області.
Новацький О.Є. особисто звернувся в НАЗК з листом щодо врегулювання конфлікту інтересів, надійшла відповідь НАЗК №45-11/23810/17 від 14 липня 2017р., в якому вказано«Звертаємо увагу, що безпосереднє підпорядкування коментатора головному редактору (завідувачу редакції) не вирішує в достатній мірі питання врегулювання конфлікту інтересі, оскільки у питаннях щодо преміюваня повноваження головного редактора зводяться до внесеннялише пропозиційщодо виплати працівникам редакції премії. Тоді як остаточне рішення щодо преміювання працівників приймається керівником підприємства. Безпосереднє підпорядкування коментатора головному редактору не позбавляє Вас як Генерального директора службових повноважень щодо вирішення питання прийняття або звільнення з роботи, застосування дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень, тощо, контролю за їх виконанням. Обираючи спосіб врегулювання конфлікту інтересів, визначений статтями 29-34 Закону, необхідно враховувати умови, зазначені у конкретній статті, за наявності яких вона може бути застосована у тому чи іншому випадку. При цьому слід зазначити, що лише за наявності всіх перелічених статтею умов можливо застосовувати захід врегулювання конфлікту інтересів, передбаченийнею».
Листом №971/01-10 від 08.09.2017р. було запропоновано Генеральному директору комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль» Сокальської районної ради Новацькому О.Є. здійснити заходи щодо переведення на іншу посаду або позбавлення приватного інтересу.
Районною радою підготовлено та оприлюднено відповідно до вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» проект рішення «Про звільнення генеральногодиректора комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Сокаль»Новацького О.Є.», який не набрав необхідної кількості голосів.
Щодо пропозиції Новацького О.Є. про застосування для врегулювання конфлікту інтересів статті 33 ЗУ «Про запобігання корупції» здійснення повноважень під зовнішнім контролем неодноразово було повідомлено:
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017 р. №839, «Службові повноваження здійснюються особою, уповноваженою
на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняною до неї особою під зовнішнім контролем(стаття 33 Закону):
при наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів;
якщо конфлікт інтересів має постійний або тимчасовий характер;
за рішенням керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації або відповідного структурного підрозділу, в якому працює особа;
якщо усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті або обмеження її доступу
до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим;
якщо відсутні підстави для її переведення на іншу посаду
або звільнення.
При цьому, Закон визначає форми зовнішнього контролю, які повинні чітко вказуватись керівником у рішенні про обрання цього виду заходу (частина друга, третя статті 33 Закону):
перевірка працівником, визначеним керівником органу, підприємства, установи, організації, стану та результатів виконання особою завдання, вчинення нею дій, змісту рішень чи проектів рішень, що приймаються
або розробляються особою або відповідним колегіальним органом з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів;
виконання особою завдання, вчинення нею дій, розгляд справ, підготовка та прийняття нею рішень у присутності визначеного керівником органу працівника;
участь уповноваженої особи Національного агентства в роботі колегіального органу в статусі спостерігача без права голосу.
Необхідно зауважити, що цей захід вимагає від керівника не просто визначитись із можливістю його здійснення, а й встановлює обов’язок чітко визначити форму зовнішнього контролю та суб’єкта, що на практиці означає, необхідність ретельного відбору особи, яка його здійснюватиме.
Відповідно до листа НАЗК №45-11/23810/17 від 14 липня 2017р. «Обираючи спосіб врегулювання конфлікту інтересів, визначений статтями 29-34 Закону, необхідно враховувати умови, зазначені у конкретній статті, за наявності яких вона може бути застосована у тому чи іншому випадку. При цьому слід зазначити, що лише за наявності всіх перелічених статтею умов можливо застосовувати захід врегулювання конфлікту інтересів, передбачений нею».
Відповідно до наведеного здійснення повноважень під зовнішнім контролем у даному випадку не відповідатиме вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017 р. №839, «Перегляд обсягу службових повноважень особи, уповноваженої
на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи (стаття 32 Закону) здійснюється:
при наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів;
якщо конфлікт інтересів має постійний характер, пов’язаний
з конкретним повноваженням особи;
за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації
або відповідного структурного підрозділу, в якому працює особа;
за можливості продовження належного виконання нею службових завдань у разі такого перегляду і можливості наділення відповідними повноваженнями іншого працівника.
Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 83 «Діяльність у галузі радіомовлення та телебачення» визначено, що Генеральний директор телерадіокомпанії, зокрема керуєвсіма видами діяльностітелерадіокомпанії, організовує і спрямовує роботу їїструктурнихпідрозділів, забезпечуєвиконанняплановихпоказників, затверджуєдокументи на оплату праціштатних і позаштатнихпрацівників, контролюєвиконанняпідрозділамимовлення календарно-тематичнихпланів, здійснює заходи іззастосуванняпрогресивних форм організації та охоронипраці, удосконаленнявидів і форм мовлення, приймаєрішеннящодозарахування на роботу, звільнення та заохоченняпрацівників, а такожнакладаннядисциплінарнихстягнень.
Відповідно до наведеного перегляд обсягу службових повноважень особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи у даному випадку не відповідатиме вимогам чинного законодавства України.
Згідно з Методичними рекомендаціямищодо запобігання
та врегулювання конфлікту інтересів, роз’яснень НАЗК, наданих листами від 25.10.2016р. №40-07/3391, від 31.03.2017 року за № 45-10/9099/ та від 25.07.2017 року за №27/01-01 у даному випадку можливе застосування лише статті 34 ЗУ «Про запобігання корупції» переведення, звільнення особи у зв'язку з наявністю конфлікту інтересів, однією з умов її застосування є відсутність згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.
ДОДАТКИ
1 | Аналіз роботи.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | Звіт_гендиректора.pdf | Переглянути |
3 | Звіти_.pdf | Переглянути |
4 | звіти_ПРОД.pdf | Переглянути |
5 | Інформаційний звіт.pdf | Переглянути |
6 | ПОКАЗНИКИ_ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf | Переглянути |
7 | ПРОТОКОЛИ_слухань.pdf | Переглянути |