ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Чинний

Дата:

25.07.2017

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ТЕКСТ РІШЕННЯ

ПОПРАВКИ ДО ПРОЄКТУ РІШЕННЯ
Про затвердження умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів

№ 1 від 26.07.17 10:43, автор: Бойко Василь Іванович

Порівняльна таблиця до проекту рішення  Сокальської районної ради Львівської області  «Про затвердження умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
 
Автор(и): Монастирський Р.Т.

   
Редакція автора
 
Пропозиції та поправки до проекту
1 2. Сокальській районній раді та Сокальській районній державній адміністрації:
2.1 До 08.08.2017 року провести конкурс на визначення опорних навчальних закладів.
2.2.Утворити  конкурсний комітет із визначення опорного навчального закладу у складі згідно з додатком 2.
 
Бойко В.І. Пункт 2 проекту рішення викласти в наступній редакції:
2. Утворити  конкурсний комітет із визначення опорних навчальних закладів у складі згідно з додатком 2.
 
2 Пункт відсутній Бойко В.І. Доповнити пунктом 3 наступного змісту:
3. Конкурсному комітету із визначення опорних навчальних закладів до 18.08.2017 року провести конкурс на визначення опорних навчальних закладів.
Пункт 3 вважати пунктом 4.
 
3 Розділ І «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»
4. Організаторами та координаторами Конкурсу є Сокальська районна рада  та Сокальська районна державна адміністрація.
Бойко В.І.  Пункт 4 Розділу І «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»  викласти в наступній редакції: 4. Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснює конкурсний комітет із визначення опорних навчальних закладів, створений районною радою.
3. Розділ ІІ «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»
У Конкурсі беруть участь навчальні заклади району, що входять до існуючих освітніх округів (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 777 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 79) та  до Концепції створення моделі опорної школи та її філій), зокрема:
  • загальна кількість учнів опорного навчального закладу (без врахування учнів філій), як правило, становитиме не менше 200 осіб .
  • кількість філій  ( наявність підтверджуючих документів : рішення педагогічної ради та органу місцевого самоврядування); 
Бойко В.І.  Розділ ІІ «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
У Конкурсі беруть участь навчальні заклади району і загальна кількість учнів опорного навчального закладу (без врахування учнів філій), як правило, становитиме не менше 200 осіб .
 
4 Пункт 1 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
1. Конкурс проводиться з 27.07  по 08.08.2017 року  у два етапи:
І етап – підготовчий, з 27.07 по 07.08  - подання заявок відповідними навчальними загальноосвітніми закладами на участь у Конкурсі в Сокальську районну раду.
ІІ етап – основний,  08.08.2017 року    визначення переможців Конкурсу.
 
Бойко В.І.  Пункт 1 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
1. Конкурс проводиться  у два етапи:
І етап – підготовчий, подання оголошення в газету,  подання заявок відповідними навчальними загальноосвітніми закладами на участь у Конкурсі в Сокальську районну раду (термін подання заявок встановлюється комітетом та не може становити менше 2 тижнів).
ІІ етап – основний - визначення переможців Конкурсу.
 
5 Пункт 2 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
2. Для участі у І етапі необхідно подати в Сокальську районну раду заявку, до якої додаються такі документи:
1) план розвитку навчального закладу  на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування навчального закладу; кількість та назва філій;  кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
- мережа класів та їх наповнюваність;
- організація допрофільної підготовки та профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими
   потребами;
-результати олімпіад , конкурсів  ( за останні 3 роки);
- результати ЗНО;
- стратегія зміцнення кадрового потенціалу;
- удосконалення матеріально-технічної, навчально - методичної бази, у
  тому числі укомплектування бібліотечного фонду;
- залучення позабюджетних коштів, інвестицій.
2) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).
 
 
Бойко В.І.  Пункт 2 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
2. Для участі у І етапі необхідно подати в Сокальську районну раду заявку, ілюстративні матеріали (відеопрезентації), опис проекту опорної школи (до 20 аркушів) з інформацією за напрямами:
1) кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування філій);
2) кількість філій (не менше 3), або населених пунктів, звідки будуть підвозитися учні з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) (не менше ніж з трьох селищ, сіл, в яких ліквідовано загальноосвітні навчальні заклади або припинено (зупинено) їх діяльність) і педагогічних працівників (у разі потреби) до опорного закладу і до місця проживання;
3) кількість учнів, які тепер навчаються в інших школах та будуть підвозитися до опорної школи;
4) загальна кількість учнів, що будуть підвозитися до опорної школи;
5) якісний склад та досягнення педагогічного колективу; прогнозовані профілі навчання, поглиблене вивчення предметів; науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу:  результативність роботи навчального закладу за такими критеріями: результати учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту наукових робіт МАН, інших змагань та конкурсів;
6) матеріально-технічна база закладу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інші, лабораторії: класи з комп'ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; укомплектована бібліотека, їдальня (вказати кількість посадочних місць), обладнання харчоблоку, та інше;
7) план розвитку навчального закладу на 3 роки (3-5 сторінок з оцінкою можливих ризиків);
8) маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з урахуванням відстані та приблизного часу в дорозі);
9) наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів і педагогів до місця навчання, роботи та місця проживання;
10) план організації інклюзивного навчання в закладі (за потребою); чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи
         11) необхідність придбання автобусів для перевезення учнів і педпрацівників; інвестиції в шкільну бібліотеку; заходи з енергозбереження;
12)  ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи);
13) облаштування, необхідне для забезпечення інклюзивного навчання; включення інших видів позашкільної діяльності.
Усі документи подаються також і в електронному вигляді.
6 Пункт 3 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
3. Інформація про подані на Конкурс матеріали розміщується до 08.08.2017 року  на офіційному сайті Сокальської районної ради.
 
Бойко В.І.  Пункт 3 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
 «3. Інформація про подані на Конкурс матеріали розміщується  на офіційному сайті Сокальської районної ради на протязі двох робочих днів після надходження.
7 Пункт 1 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
1. Визначення опорних навчальних закладів проводиться конкурсним комітетом (далі – Комітет) у складі згідно з додатком 1 до цього Положення.
 
Бойко В.І. Пункт 1 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
1. Визначення опорних навчальних закладів проводиться конкурсним комітетом із визначення опорних навчальних закладів, створеним районною радою (далі – комітет).
8 Пункт 2 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
2. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів. Максимальна сумарна кількість балів – 320 балів.
 
Бойко В.І.  Пункт 2 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
2. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів.
 
9         Пункт 7 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
  7. За підсумками Конкурсу комісія приймає рішення і рекомендує відібрані школи у якості опорних шкіл освітніх округів району.
           7.1. Протокол засідання комісії та прийняте нею рішення з підведення підсумків Конкурсу є підставою для розроблення проекту рішення на сесію районної ради щодо створення опорних шкіл та їх філій.
 Бойко В.І. Пункт 7 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
         7. За підсумками Конкурсу комітет приймає рішення і рекомендує відібрані школи у якості опорних шкіл.
           7.1. Протокол засідання комітету та прийняте ним рішення з підведення підсумків Конкурсу є підставою для підготовки проекту рішення на сесію районної ради щодо утворення опорних шкіл та їх філій.
 
Бойко В.І.  Пункт 3 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в новій редакції, що додається:
3. Подані матеріали на Конкурс оцінюються Комітетом за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів):
 
№ з/п Назва критерію Оцінювання за критерієм
5 балів 10 балів
Кількість філій опорного закладу  дві філії три філії і більше
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) враховуючи прогнозовані показники оптимізації 200-300 осіб 300 осіб і більше
Кількість учнів, що будуть підвозитися на навчання до опорного закладу після консолідації мережі до 50 учнів більше 50 учнів
Наявність шкільних автобусів в межах пропонованої опорної школи один два і більше
Кількість класів на паралелі (після 4 – го класу) один два і більше
Середня наповнюваність класів 15-20 осіб більше 20 осіб
Кількість профілів у опорному закладі один 2 і більше
Наявність курсів за вибором та факультативів у опорному закладі (8-11 класи) 5-10 10 і більше
Професійність керівника опорної школи:
 -враховується загальний бал щорічної оцінки керівників за 2015-2016 р.
 
 
11 і нижче
 
 
 
 
1-10 місце
 
 
Освітній рівень педагогів (% учителів з повною вищою освітою) 85-95% 95% і вище
Якісний рівень педагогів (% учителів з першою та вищою категоріями) 50-70% 71% і вище
Результати ЗНО
( якісні показники:
 достатній і високий рівень)
до 30% 30% і більше
  1. 18 .
Перелік основних кабінетів для забезпечення навчально-виховного процесу
  • Кабінет математики
  • Кабінет фізики
  • Кабінет хімії
  • Кабінет біології
  • Кабінет географії
  • Кабінет інформатики
  • Кабінет української мови та літератури
  • Кабінет історії
  • Кабінет іноземних мов
 
 
 
 
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
 
є, але без паспорту
є, але без паспорту
 
 
 
є
є
є
є
є
є
є
 
є
є
Здатність забезпечити допрофільне і профільне навчання, поглиблене вивчення Кабінети фізики, хімії, біології,  математики, географії забезпечені навчальним обладнанням та приладами для реалізації практичної складової навчання на 60% Кабінети фізики, хімії, біології,  математики, географії забезпечені навчальним обладнанням та приладами для реалізації практичної складової на 61% -100% відсотків.
Оздоровчо - спортивна база:
Стадіон
 
1
 
1 і більше  та облаштовані спортивні майданчики, тренажерні майданчики зі штучним покриттям тощо.
Наявність бібліотеки з книгосховищем та читальною залою так, але відсутня одна із складових так
Створення доступних умов для людей з особливими потребами:
 
 
промарковані сходи та наявний дзвінок промарковані сходи, наявний дзвінок та встановлені пандуси
Опис усіх можливих джерел фінансування опорної школи у 2017 р. залучення батьківських, спонсорських  коштів, коштів сільських, селищного, міських бюджетів, районного бюджету (вказати окремо суму залучених коштів з кожного джерела) залучення коштів обласного бюджету, участь у проектах інших рівнів
(міжнародних, транскордонних проектів та в проектах технічної допомоги (вказати окремо суму залучених коштів з кожного джерела)
Додатково нараховуються бали за наступним критерієм
19 Результати олімпіад та конкурсів Переможці та призери районного рівня - 1 бал за кожного переможця та призера Переможці та призери обласного, всеукраїнського та інших вищих рівнів - 5 бал за кожного переможця та призера
       
Додаток 2  
Бойко В.І.  Викласти додаток 2 до проекту рішення в новій редакції
Склад конкурсного комітету
із визначення опорних навчальних закладів 
 
 
Пасько Микола Миколайович Голова комітету, голова Сокальської районної ради
   
Члени конкурсного комітету
 
Задолинна Ірина Романівна Перший заступник голови Сокальської районної державної адміністрації
Леонова Галина Степанівна Начальник фінансового управління Сокальської РДА
Монастирський Роман Теофілійович Начальник відділу освіти Сокальської РДА
Бойко Василь Іванович Заступник голови районної ради
Поліщук Микола Павлович

голова постійної комісії районної ради з питань охорони здоров’я, молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення ( за згодою)

 
Береза Оксана Андріївна голова постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, туризму та духовного розвитку (за згодою)
Пограничний Володимир Ігорович голова постійної комісії районної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій ( за згодою)
 
Солодяк Олег Миронович

голова постійної комісії районної ради з питань з питань промисловості, інфраструктури, комунального майна та підприємництва ( за згодою)

 
  Представник департаменту освіти і науки Львівської ОДА( за згодою)
   
 
 
 

№ 2 від 26.07.17 11:13, автор:

Порівняльна таблиця до проекту рішення  Сокальської районної ради Львівської області  «Про затвердження умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
 
Автор(и): Монастирський Р.Т.

   
Редакція автора
 
Пропозиції та поправки до проекту
1 2. Сокальській районній раді та Сокальській районній державній адміністрації:
2.1 До 08.08.2017 року провести конкурс на визначення опорних навчальних закладів.
2.2.Утворити  конкурсний комітет із визначення опорного навчального закладу у складі згідно з додатком 2.
 
Токай Р.Н, Пункт 2 проекту рішення викласти в наступній редакції:
2. Утворити  конкурсний комітет із визначення опорних навчальних закладів у складі згідно з додатком 2.
 
2 Пункт відсутній Токай Р.Н, Доповнити пунктом 3 наступного змісту:
3. Конкурсному комітету із визначення опорних навчальних закладів до 18.08.2017 року провести конкурс на визначення опорних навчальних закладів.
Пункт 3 вважати пунктом 4.
 
3 Розділ І «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»
4. Організаторами та координаторами Конкурсу є Сокальська районна рада  та Сокальська районна державна адміністрація.
Токай Р.Н, Пункт 4 Розділу І «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»  викласти в наступній редакції: 4. Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснює конкурсний комітет із визначення опорних навчальних закладів, створений районною радою.
3. Розділ ІІ «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів»
У Конкурсі беруть участь навчальні заклади району, що входять до існуючих освітніх округів (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 777 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 79) та  до Концепції створення моделі опорної школи та її філій), зокрема:
  • загальна кількість учнів опорного навчального закладу (без врахування учнів філій), як правило, становитиме не менше 200 осіб .
  • кількість філій  ( наявність підтверджуючих документів : рішення педагогічної ради та органу місцевого самоврядування); 
Токай Р.Н, Розділ ІІ «Умов конкурсу
на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
У Конкурсі беруть участь навчальні заклади району і загальна кількість учнів опорного навчального закладу (без врахування учнів філій), як правило, становитиме не менше 200 осіб .
 
4 Пункт 1 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
1. Конкурс проводиться з 27.07  по 08.08.2017 року  у два етапи:
І етап – підготовчий, з 27.07 по 07.08  - подання заявок відповідними навчальними загальноосвітніми закладами на участь у Конкурсі в Сокальську районну раду.
ІІ етап – основний,  08.08.2017 року    визначення переможців Конкурсу.
 
Токай Р.Н, Пункт 1 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
1. Конкурс проводиться  у два етапи:
І етап – підготовчий, подання оголошення в газету,  подання заявок відповідними навчальними загальноосвітніми закладами на участь у Конкурсі в Сокальську районну раду (термін подання заявок встановлюється комітетом та не може становити менше 2 тижнів).
ІІ етап – основний - визначення переможців Конкурсу.
 
5 Пункт 2 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
2. Для участі у І етапі необхідно подати в Сокальську районну раду заявку, до якої додаються такі документи:
1) план розвитку навчального закладу  на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування навчального закладу; кількість та назва філій;  кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
- мережа класів та їх наповнюваність;
- організація допрофільної підготовки та профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими
   потребами;
-результати олімпіад , конкурсів  ( за останні 3 роки);
- результати ЗНО;
- стратегія зміцнення кадрового потенціалу;
- удосконалення матеріально-технічної, навчально - методичної бази, у
  тому числі укомплектування бібліотечного фонду;
- залучення позабюджетних коштів, інвестицій.
2) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).
 
 
Токай Р.Н, Пункт 2 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
2. Для участі у І етапі необхідно подати в Сокальську районну раду заявку, ілюстративні матеріали (відеопрезентації), опис проекту опорної школи (до 20 аркушів) з інформацією за напрямами:
1) кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування філій);
2) кількість філій, або населених пунктів, звідки будуть підвозитися учні з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) (не менше ніж з трьох селищ, сіл, в яких                          ліквідовано загальноосвітні навчальні заклади або припинено (зупинено) їх діяльність) і педагогічних працівників (у разі потреби) до опорного закладу і до місця проживання;
3) кількість учнів, які тепер навчаються в інших школах та будуть підвозитися до опорної школи;
4) загальна кількість учнів, що будуть підвозитися до опорної школи;
5) якісний склад та досягнення педагогічного колективу; прогнозовані профілі навчання, поглиблене вивчення предметів; науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу:  результативність роботи навчального закладу за такими критеріями: результати учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту наукових робіт МАН, інших змагань та конкурсів;
6) матеріально-технічна база закладу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інші, лабораторії: класи з комп'ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; укомплектована бібліотека, їдальня (вказати кількість посадочних місць), обладнання харчоблоку, та інше;
7) план розвитку навчального закладу на 3 роки (3-5 сторінок з оцінкою можливих ризиків);
8) маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з урахуванням відстані та приблизного часу в дорозі);
9) наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів і педагогів до місця навчання, роботи та місця проживання;
10) план організації інклюзивного навчання в закладі (за потребою); чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи
         11) необхідність придбання автобусів для перевезення учнів і педпрацівників; інвестиції в шкільну бібліотеку; заходи з енергозбереження;
12)  ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи);
13) облаштування, необхідне для забезпечення інклюзивного навчання; включення інших видів позашкільної діяльності.
Усі документи подаються також і в електронному вигляді.
6 Пункт 3 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
3. Інформація про подані на Конкурс матеріали розміщується до 08.08.2017 року  на офіційному сайті Сокальської районної ради.
 
Токай Р.Н, Пункт 3 Розділу ІІІ «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
 «3. Інформація про подані на Конкурс матеріали розміщується  на офіційному сайті Сокальської районної ради на протязі двох робочих днів після надходження.
7 Пункт 1 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
1. Визначення опорних навчальних закладів проводиться конкурсним комітетом (далі – Комітет) у складі згідно з додатком 1 до цього Положення.
 
Токай Р.Н, Пункт 1 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
1. Визначення опорних навчальних закладів проводиться конкурсним комітетом із визначення опорних навчальних закладів, створеним районною радою (далі – комітет).
8 Пункт 2 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
2. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів. Максимальна сумарна кількість балів – 320 балів.
 
Токай Р.Н,  Пункт 2 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
2. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів.
 
9         Пункт 7 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів»
  7. За підсумками Конкурсу комісія приймає рішення і рекомендує відібрані школи у якості опорних шкіл освітніх округів району.
           7.1. Протокол засідання комісії та прийняте нею рішення з підведення підсумків Конкурсу є підставою для розроблення проекту рішення на сесію районної ради щодо створення опорних шкіл та їх філій.
 Токай Р.Н, Пункт 7 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в наступній редакції:
         7. За підсумками Конкурсу комітет приймає рішення і рекомендує відібрані школи у якості опорних шкіл.
           7.1. Протокол засідання комітету та прийняте ним рішення з підведення підсумків Конкурсу є підставою для підготовки проекту рішення на сесію районної ради щодо утворення опорних шкіл та їх філій.
 
Токай Р.Н, Пункт 3 Розділу ІV «Умов конкурсу на визначення опорних навчальних закладів» викласти в новій редакції, що додається:
3. Подані матеріали на Конкурс оцінюються Комітетом за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів):
 
№ з/п Назва критерію Оцінювання за критерієм
5 балів 10 балів
Кількість філій опорного закладу  дві філії три філії і більше
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) враховуючи прогнозовані показники оптимізації 200-300 осіб 300 осіб і більше
Кількість учнів, що будуть підвозитися на навчання до опорного закладу після консолідації мережі до 50 учнів більше 50 учнів
Наявність шкільних автобусів в межах пропонованої опорної школи один два і більше
Кількість класів на паралелі (після 4 – го класу) один два і більше
Середня наповнюваність класів 15-20 осіб більше 20 осіб
Кількість профілів у опорному закладі один 2 і більше
Наявність курсів за вибором та факультативів у опорному закладі (8-11 класи) 5-10 10 і більше
Професійність керівника опорної школи:
 -враховується загальний бал щорічної оцінки керівників за 2015-2016 р.
 
 
11 і нижче
 
 
 
 
1-10 місце
 
 
Освітній рівень педагогів (% учителів з повною вищою освітою) 85-95% 95% і вище
Якісний рівень педагогів (% учителів з першою та вищою категоріями) 50-70% 71% і вище
Результати ЗНО
( якісні показники:
 достатній і високий рівень)
до 30% 30% і більше
  1. 18 .
Перелік основних кабінетів для забезпечення навчально-виховного процесу
  • Кабінет математики
  • Кабінет фізики
  • Кабінет хімії
  • Кабінет біології
  • Кабінет географії
  • Кабінет інформатики
  • Кабінет української мови та літератури
  • Кабінет історії
  • Кабінет іноземних мов
 
 
 
 
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
є, але без паспорту
 
є, але без паспорту
є, але без паспорту
 
 
 
є
є
є
є
є
є
є
 
є
є
Здатність забезпечити допрофільне і профільне навчання, поглиблене вивчення Кабінети фізики, хімії, біології,  математики, географії забезпечені навчальним обладнанням та приладами для реалізації практичної складової навчання на 60% Кабінети фізики, хімії, біології,  математики, географії забезпечені навчальним обладнанням та приладами для реалізації практичної складової на 61% -100% відсотків.
Оздоровчо - спортивна база:
Стадіон
 
1
 
1 і більше  та облаштовані спортивні майданчики, тренажерні майданчики зі штучним покриттям тощо.
Наявність бібліотеки з книгосховищем та читальною залою так, але відсутня одна із складових так
Створення доступних умов для людей з особливими потребами:
 
 
промарковані сходи та наявний дзвінок промарковані сходи, наявний дзвінок та встановлені пандуси
Опис усіх можливих джерел фінансування опорної школи у 2017 р. залучення батьківських, спонсорських  коштів, коштів сільських, селищного, міських бюджетів, районного бюджету (вказати окремо суму залучених коштів з кожного джерела) залучення коштів обласного бюджету, участь у проектах інших рівнів
(міжнародних, транскордонних проектів та в проектах технічної допомоги (вказати окремо суму залучених коштів з кожного джерела)
Додатково нараховуються бали за наступним критерієм
19 Результати олімпіад та конкурсів Переможці та призери районного рівня - 1 бал за кожного переможця та призера Переможці та призери обласного, всеукраїнського та інших вищих рівнів - 5 бал за кожного переможця та призера
       
Додаток 2  
Токай Р.Н,  Викласти додаток 2 до проекту рішення в новій редакції
Склад конкурсного комітету
із визначення опорних навчальних закладів 
 
 
Пасько Микола Миколайович Голова комітету, голова Сокальської районної ради
   
Члени конкурсного комітету
 
Задолинна Ірина Романівна Перший заступник голови Сокальської районної державної адміністрації
Леонова Галина Степанівна Начальник фінансового управління Сокальської РДА
Монастирський Роман Теофілійович Начальник відділу освіти Сокальської РДА
Бойко Василь Іванович Заступник голови районної ради
Поліщук Микола Павлович

голова постійної комісії районної ради з питань охорони здоров’я, молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення ( за згодою)

 
Береза Оксана Андріївна голова постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, туризму та духовного розвитку (за згодою)
Пограничний Володимир Ігорович голова постійної комісії районної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій ( за згодою)
 
Солодяк Олег Миронович

голова постійної комісії районної ради з питань з питань промисловості, інфраструктури, комунального майна та підприємництва ( за згодою)



 
Сенюк Андрій Іванович
 
 
Кожушко Олег Васильович

голова постійної комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, екології, раціонального природокористування та розвитку сільських територій ( за згодою)


Депутат районної ради
   
 
Представник департаменту освіти і науки Львівської ОДА( за згодою)