ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | V |
Скликання: | VII |
Вид: | В цілому |
Номер: | 00005/07 |
Дата реєстрації: | 01.03.2016 |
Проголосовано: | 31.03.2016 17:15:39 |
Автор: | Лагода Н.П. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
29
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 00005/07
проект ___
СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сесія VІІ__скликання
Р І Ш Е Н Н Я №
грудня 2015 року м. Сокаль
Про Програму соціально -
економічного та культурного
розвитку Сокальського
району на 2016 рік
З метою збереження позитивних тенденцій, подолання окремих негативних процесів та відповідно до статті 143 Конституції України, на підставі п.16 ст.43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” Сокальська районна рада Львівської області, -
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2016 рік. /додається/.
- Визначити відповідальним за координацію роботи щодо виконання Програми Сокальську районну державну адміністрацію.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії районної ради.
Голова районної ради Микола Пасько
ПРОЕКТ
Програма
соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2016 рік.
ВСТУП
Програму економічного і соціального розвитку району на 2016 рік (далі – Програма) розроблено відділом економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, спільно з органами місцевого самоврядування району.
Програма базується на аналізі основних показників соціально-економічного розвитку району за попередні періоди, визначенні основних чинників, які стимулюють його розвиток, передбачає забезпечення узгоджених спільних дій районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району задля втілення єдиної державної політики подальшого розвитку України.
Програмою визначені головна мета, пріоритети і комплекс завдань та заходів, спрямованих на стабілізацію роботи і розвиток основних галузей виробничої та соціальної сфери району на 2016 рік відповідно до пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку держави, програми економічного і соціального розвитку Львівської області на 2016 рік.
Програму розроблено відповідно до Закону України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", постанов Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 №621 "Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету" та інших нормативно-правових актів.
У Програмі представлені основні прогнозні показники соціально-економічного розвитку району на 2016 рік та перелік районних цільових програм, реалізація яких здійснюватиметься у 2016 році.
Організацію виконання Програми здійснює районна державна адміністрація та її структурні підрозділи спільно з органами місцевого самоврядування, які брали участь у розробці її відповідних розділів.
І. Характеристика та тенденції розвитку Сокальського району
Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи, інституції місцевого самоврядування у 2015 році здійснювали заходи щодо нарощення темпів виробництва промислової продукції подальшого розвитку сільського господарства, підвищення ефективної роботи підприємств та організацій галузей економіки, житлово-комунального господарства, створення сприятливих умов для інвестиційної діяльності, наповнення дохідної частини бюджетів всіх рівнів, соціального захисту населення, покращення діяльності гуманітарної сфери.
Вирішувались основні проблеми і, як результат, досягнуто окремих позитивних зрушень в галузях охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжної політики.
1. Соціально-економічний розвиток району у 2015 році
За січень-грудень 2015 року обсяг реалізованої промислової продукції підприємствами що входять до основного кола статистичної звітності в цілому по району за попередніми даними складе 1800 млн. грн., і зросте до відповідного періоду торік на 63,2% (або на 697 млн.грн.).
На формування обсягів реалізацій продукції промислових підприємств району в 2015 році вплинули наступні фактори:
- у добувній галузі - ріст договірної ціни на вугілля (станом на 01.08.14 – 680 грн./тонну, а на 01.01.15 – 1080 грн./тонну);
- у галузі виробництва харчових продуктів, напоїв – перехід з м.Червонограда в Сокальський район ТзОВ «Євро-Комерс». В структурі даної галузі в 2015 році на підприємство припадає близько 90%. Щомісячні обсяги реалізації продукції по підприємству складають близько 12,5 млн. грн.
- у текстильній галузі (основним представником є ДП "Датський текстиль" компанії "ПВН Холдінг, А/С", Данія, продукції якого майже в повному обсязі експортується) – зростання курсу іноземної валюти;
- в меблевій галузі – зменшення обсягів реалізації в зв’язку з втратою ринків збуту в східних областях та в Криму;
- в галузі виробництва та розподілення електроенергії, газу та води - здійснення заходів по енергозбереженню.
- збільшення відпускних цін на продукцію підприємств.
Господарську діяльність на території району у 2015 році вели 111 сільськогосподарських підприємств та 18 326 господарств населення. 93 сільськогосподарські підприємства займалися лише рослинництвом, 13 підприємства займалися рослинництвом і тваринництвом та 5 підприємств вели галузь тваринництва.
Всіма категоріями господарств очікується виробити з урожаю 2015 року 172,8 тис. тонн зерна, що становить 102,4% до минулого року і 120,8% до прогнозу, 144 тис. тонн цукрових буряків – 61,0% до минулого року і 81,8% до прогнозу, 10,2 тис. тонн ріпаку – 84,3% до минулого року і 127,5% до прогнозу, 6,3 тис. тонн сої, що в 110,5% до минулого року і 110,5% до прогнозу, 130,1 тис. тонн картоплі 105,4% до минулого року і 97,0% до прогнозу, 26,4 тис. тонн овочів – 102,7% до минулого року і 100,8% до прогнозу. Збільшення валових зборів зернових культур, сої та овочів відбулося за рахунок збільшення посівних площ та урожайності. Через високі температури та аномальну посуху у липні-серпні та першій половині вересня зменшилась урожайність цукрових буряків, що призвело до зменшення валових зборів цієї культури.
Господарствами району посіяно озимих зернових 92,8% до минулого року та 93,3% до прогнозу. Озимого ріпаку посіяно 144,2% до минулого року та 142,6% до прогнозу.
В районі діє 7 переробних підприємств, які займаються виробництвом хліба та хлібобулочних виробів, борошна та крупів, кондитерських виробів, етилового спирту, переробкою молочної та м»ясної продукції.
У 2015 році вироблено товарної продукції у діючих цінах в сумі 241.9 млн.грн., що на 200.0 млн грн. менше до рівня минулого року.
З районного бюджету на програму "Захисту сільськогосподарських угідь від повторного заболочення та населених пунктів від підтоплення" виділено 290 тис. грн. Кошти освоєні - проведено роботи по очистці каналів та ремонту гідротехнічних споруд на території Бутинської, Поторицької, Лучицької та Переспівської сільських рад.
На виконання заходів Програми розроблення містобудівної документації у Львівській області здійснено співфінансування з обласного бюджету виготовлення генеральних планів 8 -ми населених пунктів Сокальського району в сумі 190 тис. грн., а саме в с. Волиця -25 тис. грн., с. Бендюга -20 тис. грн., с. Опільське - 29 - тис. грн., с. Волиця /Двірцівська/-20 тис. грн., с. Лучиці – 29 тис. грн.,с. Корчів – 10 тис. грн., с. Скроморохи – 25 тис. грн., с. Реклинець - 15 тис. грн.
Завершена робота по розробленні історико-архітектурного та генерального плану м.Великі Мости. Документація отримала позитивні висновки науково - методичної ради в м. Києві, архітектурно містобудівної ради при управлінні містобудування, архітектури облдержадміністрації, експертизи та затверджений рішення сесії Великомостівської міської ради в жовтні 2015 року.
Розроблені та затверджені генеральні плани сіл Межиріччя, Сілець та Добрячин. Для сіл Сілець та Межиріччя виготовляється документація із зміни меж населених пунктів. На завершальному етапі роботи з розроблення генеральних планів Двірці, Ванів, Глухів, Тартаків, Перв’ятичі, Спасів, Волсвин, Корчів, Лучиці, Варяж, Скоморохи та Опільське.
Відповідно до діючої районної програми «Дороги Сокальщини на 2015-2017рр.» сформовано перелік доріг (19 шт.), на яких планується провести ремонт за кошти районного бюджету. Під виконання заходів даної програми планується винести на розгляд районної ради прохання про виділення коштів у 2016 році в сумі 3 млн. грн.
Згідно Законів України „Про державно–приватне партнерство” та „Про співробітництво територіальних громад” органами місцевого самоврядування продовжуватиметься укладання договорів з спеціалізованими підприємствами на виконання робіт та закуплено матеріалів для проведення ремонту автодоріг загального користування місцевого значення.
Розпочато підготовчі роботи щодо передбачення та виділення коштів з обласного та державного бюджету на такі автодороги:
№ п/п | Код дороги | Назва дороги | Орієнтовна сума коштів (млн.. грн.)
| |
Обласний бюджет | Державний бюджет | |||
1 | О 141607 | Сокаль-Червоноград | 8,8 |
|
2 | О141602 | Сокаль- Стоянів | 13,8 | 72 |
3 | О141604 | Червоноград– Перетоки | 14,4 |
|
4 | О141603 | Сокаль – Бояничі | 4,2 | 17 |
5 | Т 14-04 | Червоноград - Рава-Руська | 19,2 |
|
Всього |
| 60,4 | 89 |
Враховуючи, що змінено механізм фінансування ремонту доріг та вулиць комунальної власності, а саме відсутність субвенцій з державного та обласного бюджетів, органами місцевого самоврядування на ремонт доріг комунальної власності, які складають 432 км (48%) планується проведення ремонтних робіт за власні кошти.
У 2015 році мережу навчальних закладів складають:
37 дошкільних навчальних закладів та 25 НВК, в яких охоплено 2932 дітей,
6 позашкільних навчальних закладів - 2877 дітей,
67 загальноосвітніх навчальних закладів:
- загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів – 27, в т.ч. 1 гімназія, 1 спеціалізована школа, 3 НВК «ЗШ – ліцей», 6 НВК «ЗШ –дитячий садок»;
- загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів – 23, в т.ч. 9 НВК « ЗШ –дитячий садок»;
- загальноосвітніх шкіл І ступеня -17, в т.ч. 10 НВК « ЗШ –дитячий садок»;
У вищезазначених загальноосвітніх навчальних закладах охоплено навчанням 8984 дітей шкільного віку.
Протягом 2015 року:
- відбулось урочисте відкриття Перетіцького НВК «ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок» у якому покращено умови перебування для дітей, зокрема придбано нові меблі (столи, стільці, ліжка, роздягальні шкафчики), м»який інвентар (рушники, матраси, постіль), килими та інше. Шляхом реконструкції облаштовано внутрішні туалети для дітей дошкільного віку;
- переведено на повний режим роботи (10,5 год. перебування) три дошкільні групи: у Бутинському НВК «ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Себечівському НВК « ЗШ І-ІІ ст.- дитячий садок» та у Куличківському НВК «ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок» організовано трьохразове гаряче харчування, з метою повноцінного функціонування дошкільних груп;
- відкрито НВК «ЗШ – дитячий садок» у с. Діброва, який функціонує на даний час в режимі короткотривалого терміну перебування;
- відкрито НВК « ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок» Тудорковицька ЗШ І-ІІ ст.. на базі якої було відкрито дошкільну групу ( 16 дітей) з повним режимом перебування ( 10,5 год). Таким чином у районі функціонують 25 НВК «школа - дитячий садок».
- облаштовано харчоблок у Борівському НВК «ЗШ І ст.- дитячий садок», котельню та завершено роботи по облаштуванню внутрішніх туалетів.
- проведено поточні ремонти частини дахів Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3, вхідної частини в Сокальському НВК «ЗШ І-ІІІ ст. № 4 – ліцей», влаштовано дах над приміщенням котельні Тартаківської ЗШ І-ІІІ ст., над майстернею Сілецької ЗШ І-ІІІ ст., частину даху Сокальського НВК «ЗШ І-ІІІ ст.№2-ліцей» та перекрито приміщення школи Борівського НВК «ЗШ І ст.- дитячий садок»
Останніми роками завдяки участі у різних конкурсах проектів маємо можливість реалізовувати Програму розвитку освіти Сокальського району в частині покращення матеріально технічної бази, зокрема ефективно реалізовується Програма «Енергозбереження», так у 2015 році, завдяки перемозі в обласному конкурсі мікропроектів «Енергозбереження в освітній сфері» 32 загальноосвітні навчальні заклади мають можливість покращити умови в частині заміни вікон, перекриття дахів, ремонту котелень. Окрім цього, на обласний конкурс мікропроектів, додатково подано навчальними закладами ще 5 проектів - усі вони стали переможцями.
У 2015р., незважаючи на складну суспільно-політичну ситуацію в державі, працівниками культури було проведено безліч культурно-мистецьких заходів національно-патріотичного спрямування, присвячених Героям Небесної Сотні та учасникам антитерористичної операції на Сході України. З найбільш помітних заходів, організованих і проведених у 2015 році були: регіональний фестиваль дитячої пісенної творчості «Мамині зіроньки» (травень, 2015р.); обласний фестиваль хореографічного мистецтва «Свитазівські притупи» (червень, 2015р.); етно-фестиваль трьох культур (української, польської, єврейської) «Белзька брама» (липень 2015р); транскордонний діалог «Корчмин/Стаївка» (серпень, 2015р.); «Найкращий читач-2015» (квітень, 2015р.).
У галузі культури району покращено матеріально-технічну базу та поповнено бібліотечний фонд дитячої та районної бібліотек, а саме: поповнено бібліотечний фонд на суму 75,3 тис.грн.; проведено інтернет в Реклинецьку, Великомостівську і Карівську бібліотеки; замінені вікна в бібліотеці с.Перетоки на суму 7995 грн., в бібліотеці с. Ільковичі на суму 13358 грн. Замінено вікна в Сокальській дитячій школі мистецтв ім. В.Матюка на суму 55440грн., у Великомостівстівській дитячій школі мистецтв на суму 61120 грн., у Белзькім музичній школі замінені вхідні двері на суму 6676 грн.
Медична допомога населенню району надається трьома лікарнями (Сокаль ЦРЛ, Белз РЛ, Мости РЛ), одинадцятьма амбулаторіями, з них 10 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 51 фельдшерсько-акушерським пунктом).
Розроблені та затверджені заходи по оптимізації витрат закладів охорони здоров’я (проведено скорочення 30 туберкульозних ліжок та 11 штатних одиниць) .За рік буде зекономлено кошти в сумі 390,3 тис. грн.
Також в 2015 році було придбано конвектори на Тартаківську СЛА, придбано медичну апаратуру на суму 176,0 тис. грн. Проведено ремонт приміщення та приєднання до ел.мережі приміщення Тартаківської СЛА, капітальний ремонт реанімації кардіологічного відділення, реконструкцію приміщення ФАПу с. Смиків.
За відсутності дозволу проведенню виїзних перевірок по підприємствах району роботу робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення в 2015 році призупинено.
Здійснюється постійний контроль за погашенням заборгованості та керівники підприємств – боржників щомісячно заслуховуються на засіданнях комісій з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Заборгованість з виплати заробітної плати в Сокальському районі станом на 01.11.2015 року становила 26,6 млн. грн. Порівняно з 01.11.2014 року заборгованість зросла на 15,4 млн. грн., зростання відбулося за рахунок підприємств вугільної промисловості, а саме:
- ДП «Львіввугілля» - 8641,7 тис.грн.;
- ПАТ «Львівська вугільна компанія» - 15260,8 тис.грн.;
- ТзОВ «Престиж Авто» - 76,2 тис.грн.;
- ВАТ «Червоноградська автобаза» - 2645,7 тис.грн.;
- ТзОВ «Карбон +» - 10,3 тис.грн.
Протягом 10 місяців 2015 року у Сокальському районі створено 971 нове робоче місце, що вже на 131 місце більше ніж було заплановано «Програмою зайнятості на 2014 – 2017 роки», та становить 115,5 % (840) річного плану, з них:
- юридичними особами – 661 місць (2014 рік – 349 робочих місць),
- фізичними особами для найманих працівників - 181 місць (2014рік – 316 робочих місць),
- як СПД пройшли реєстрацію -137 осіб (2014рік – 131 осіб).
Середньомісячна заробітна плата на новостворених робочих місцях становить 1700- 2400 грн.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника на підприємствах Сокальщини за 9 місяців 2015 року становила 4071,0 грн., яка збільшилася на 16% від початку року (2014 рік – 3492,92грн.). А також у 3,0 рази перевищила рівень встановленої мінімальної заробітної плати та розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що зараз становить 1378,0 грн. Високий рівень заробітної плати в районі за рахунок працівників вугільної промисловості.
Протягом 2015 року легалізовано працю 82 найманих працівників.
Станом на 01.11.2015 року на обліку в управлінні праці перебуває 117 громадян, які прибули з тимчасово окупованих територій і зони проведення АТО.
До відділу соціальних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення звернулись 34 сім”ї щодо отримання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, яким було призначено вищезазначену допомогу.
ІІ. Мета, цілі та завдання Програми.
Головною метою економічного і соціального розвитку району, є стійкий ріст добробуту населення. Програма економічного і соціального розвитку формується на основі бачення розвитку району, пріоритетності цілей, використання оцінки потенціалу розвитку галузей, а також на вирішенні найбільш значимих проблем.
Основна мета розвитку району у 2016 році:
Підвищення рівня добробуту населення за рахунок:
- збільшення середньомісячної заробітної плати;
- зменшення рівня безробіття;
- створення нових робочих місць;
- скорочення заборгованості з виплати заробітної плати;
- підвищення якості житлово-комунальних послуг;
- залучення інвестицій в розвиток економіки району шляхом реалізації інвестиційних проектів;
Діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо реалізації цієї мети буде спрямовуватися на підвищення якості житлово-комунальних послуг та комфортності житла, збереження існуючої мережі дитячих навчальних закладів, організацію якісної, ефективної та доступної медичної допомоги населенню району, в тому числі жителям сільської місцевості шляхом оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я, збереження національної культурної спадщини.
Таблиця №1
Основні показники соціально-економічного розвитку Сокальського району на 2016 рік
Показники
| Од. виміру | Очікув. 2015 р. | План 2016 р. | % 2016 р. до 2015 р. |
1 | 2 | 5 | 6 | 7 |
Сфера реального сектору економіки |
|
|
|
|
Обсяг реалізованої промислової продукції у діючих цінах - всього | млн. грн. | 1800,0 | 1800,0 | 100 |
Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на душу населення | грн. | 19375,7 | 19375,7 | 100 |
Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств у цінах 2010 року - всього | млн. грн. | 792,5 | 796,8 | 100,5 |
Виробництво продукції рослинництва: |
|
|
|
|
зернові та зернобобові, включаючи кукурудзу | тис. тонн | 172,5 | 175,8 | 101,7 |
цукрові буряки | -//- | 144,0 | 156,3 | 108,3 |
картопля | -//- | 130,1 | 130,1 | 100,0 |
Обсяг валового виробництва продукції тваринництва | млн. грн. | 270,9 | 270,9 | 100,0 |
Реалізація худоби та птиці на забій (у живій вазі) | тис. тонн | 10,2 | 10.2 | 100,0 |
Виробництво: |
|
|
|
|
молоко | тис. тонн | 47,3 | 47,3 | 100,0 |
яйця | млн. шт | 35,0 | 35,1 | 100,3 |
Житлово-комунальне господарство |
|
|
|
|
Кредиторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві | млн. грн. | 7,538 | 7,538 | 100 |
Дебіторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві | млн. грн. | 2,033 | 2,013 | 99,0 |
Обсяг боргу населення за житлово-комунальні послуги | млн. грн. | 2,803 | 2,785 | 99,4 |
Темп зростання (зменшення) заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг | % | 98,2 | 97,5 | Х |
Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг | % | 99,8 | 100,1 | Х |
ІІІ. Напрями економічної і соціальної політики району у 2015 році.
1. Забезпечення умов для соціально-економічного зростання.
1.1. Інвестиційна політика
Головні цілі на 2016 рік:
• поліпшення сприятливого інвестиційного клімату у районі, подальше нарощування обсягів залучення інвестицій в економіку району, що сприятиме реконструкції та технічному переоснащенню існуючих підприємств.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• покращення інвестиційного іміджу району шляхом популяризації району, як привабливого для інвестування та поширення інформації про наявні інвестиційні можливості району;
Відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміні-страції, міські, селищна, сільські ради
• постійне оновлення баз даних про інвестиційні можливості Сокальського району (вільні приміщення та земельні ділянки);
Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, відділ Держгеокадастру у Сокальському районі, відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
• участь у міжнародних проектах, сприяння реалізації інвестиційних проектів, зокрема:
- Проведення першого зрізування енергетичної лози ТзОВ «САЛІКС ЕНЕРДЖІ» (філія) та здійснення заходів по пресуванню сировини з метою отримання паливних пелет чи брикетів підприємством ТзОВ «БІОПРОЕКТ- К»;
- Монтаж обладнання для гідроелектростанції та проведення пусково-налагоджувальних робіт по проекту по будівництву міні-гідроелектростанції у с. Ульвівок (Телязька сільська рада) ТзОВ „ЛІГА” LTD, що дасть змогу відновити рівень води у Сокальському водосховищі до відмітки 2006 року (186,4-186,6 см);
- Затвердження генерального плану будівництва вітрових веж на території Острівської сільської ради в районі с. Борятин та початок І черги будівництва вітрових веж (І черга - 5 вітряків по 3 МВ);
- Збільшення більше, ніж на 40 га площ для вирощування сільськогосподарських культур, а саме: соя, пшениця, ячмінь та м’яти ТзОВ «Іст-Вест-Сад» (країна-інвестор Польща);
- Участь в міжнародних проектах, обласному конкурсі мікропроектів, проекті ЄС ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду -ІІ”.
ТзОВ «БІОПРОЕКТ-К», ТзОВ «САЛІКС ЕНЕРДЖІ» (філія), ТзОВ „ЛІГА” LTD, ТзОВ «ЕКО ОПТІМА», відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, міські, селищна, сільські ради.
Очікувані результати у 2016 році:
− стабілізація обсягу капітальних інвестицій (190 млн. грн.);
− стабілізація обсягів прямих іноземних інвестицій (4 млн. доларів США).
1.2. Бюджетна та податкова політика.
Бюджетна політика та її інструменти.
Головні цілі на 2016рік:
Забезпечення реалізації основних завдань бюджетної політики, визначених на 2016 рік та економне і раціональне використання бюджетних коштів, зокрема:
− зміцнення доходної бази місцевих бюджетів;
− підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів;
− контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів податків і зборів суб’єктами господарювання та забезпечення виконання дохідної частини бюджету в запланованих обсягах.
Основні завдання та заходи на 2016рік:
•забезпечення зростання надходжень до місцевих бюджетів на рівні затверджених показників;
Сокальська ОДПІ ГУ ДФС, фінансове управління райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування
•забезпечення спрямування в повному обсязі видатків на захищенні статті бюджету;
Фінансове управління райдержадміні-страції, органи місцевого самоврядування
•забезпечення в повному обсязі розрахунків за енергоносії, які споживаються бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення і послуги зв’язку, які їм надаються, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати зазначених товарів і послуг, а також укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання;
Фінансове управління райдержадміні-страції, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів, органи місцевого самоврядування.
•забезпечення оптимізації витрат бюджетних коштів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань головних розпорядників бюджетних коштів;
Фінансове управління райдержадміні-страції, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів, органи місцевого самоврядування.
Очікувані результати на 2016 рік:
− забезпечення зростання надходжень до місцевих бюджетів;
− забезпечення спрямування в повному обсязі видатків на захищенні статті бюджету;
− забезпечення в повному обсязі з розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, природній газ, які споживаються бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення і послуги зв’язку, які їм надаються, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати зазначених товарів і послуг, а також укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання.
Податкова політика
Головні цілі на 2016 рік:
- контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів податків і зборів суб’єктами господарювання та забезпечення виконання дохідної частини бюджету в запланованих обсягах;
Сокальська ОДПІ ГУ ДФС
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• посилення контролю за повнотою сплати платежів, руйнування схем ухилення від оподаткування та мінімізації податкових зобов’язань, упередження та викриття злочинів в сфері оподаткування
Сокальська ОДПІ ГУ ДФС.
- здійснення моніторингу діяльності Центру обслуговування платників щодо надання платникам адміністративних послуг та підготовка рекомендацій щодо підвищення їх ефективності. Підвищення сервісу супроводження платників податків через використання нових стандартів адміністрування, прогресивних методик податкового сервісу. Вдосконалення відносин з платниками податків шляхом надання дистанційних податкових послуг в режимі реального часу з використанням сервісу „Електронний кабінет платника податків”.
Сокальська ОДПІ ГУ ДФС.
- розширення бази оподаткування за рахунок детінізації зайнятості та доходів населення, ліквідації джерел походження тіньових коштів для виплати заробітної плати та інших доходів громадян без сплати податку до бюджету.
Сокальська ОДПІ ГУ ДФС
Очікувані результати у 2016 році:
− забезпечення стовідсоткового виконання прогнозних показників надходжень по платежах до державного та місцевого бюджетів;
− покращення якості обслуговування платників податків.
2. Розвиток реального сектору економіки.
2.1. Енергозбереження
Головні ціль на 2016 рік:
Забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів в усіх галузях економіки та впровадження новітніх енергозберігаючих технологій.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• реалізація заходів районної програми „Енергоефективності та енергозбереження для бюджетної сфери Сокальського району на 2015-2017 роки” та обласної програми „Енергозбереження для населення Львівщини на 2013-2016 роки”;
Стуртурні підрозділи райдержадмі-ністрації, Сокальська ЦРЛ, органи місцевого самоврядування
• реалізація мікропроектів та проектів розвитку громад ,
Структурні підрозділи райдержадмі-ністрації, органи місцевого самовря-дування.
Очікувані результати у 2016 році:
- зменшення енергоспоживання в бюджетних установах та серед населення.
2.2. Промисловий комплекс.
Головні цілі на 2016 рік:
Стабілізація роботи промислових підприємств, підвищення технологічного рівня та конкурентоспроможності промисловості.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
- освоєння нових підвидів продукції, що випускається;
- зменшення енергоємності виробництва, підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів, оптимізації структури енергоспоживання;
- проведення робіт по розширенню виробничих приміщень ДП "Датський текстиль" компанії "ПВН Холдінг, А/С", Данія;
ДП "Датський текстиль" компанії "ПВН Холдінг, А/С", Данія
- здійснення заходів з розкриття заскидної частини західного крила пласта пн7 ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"", с. Глухів за умови фінансування з держбюджету (29 млн. грн.).
ПАТ «Укрзахідвуглебуд».
Очікувані результати у 2016 році:
− стабілізація обсягів реалізованої промислової продукції (1800 млн. грн.);
− насичення ринку конкурентоспроможними промисловими товарами.
2.3. Агропромисловий комплекс. Земельні відносини.
Головні цілі на 2016 рік:
− забезпечення ефективного функціонування агропромислового комплексу району;
− розширення зайнятості та підвищення доходів сільського населення;
− збереження родючості та раціонального використання земель.
Основним завданням на 2016 рік в галузі сільського господарства є :
- в галузі рослинництва – збільшення виробництва с.г продукції за рахунок збільшення урожайності та посівних площ, впровадження прогресивних та інтенсивних технологій ведення галузі рослинництва.
- в галузі тваринництва - збільшення поголів"я свиней, нарощування виробництва продукції за рахунок росту продуктивності тварин, та впровадження новітніх технологій .
- в галузі економіки – підвищення заробітної плати в галузі агропромислового комплексу, збільшення нарахування та виплати орендної плати за земельні паї.
Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Таблиця 2
Виробництво основних видів продукції у сільгосппідприємствах
Показники | Од. виміру | Очікув. 2015 р. | План 2016 р. | % 2016 р. до 2015 р. |
Валова продукція сільського господарства по с/г підприємствах у цінах 2010 року - всього | млн. грн. | 792,5 | 796,8 | 100,5 |
Зернові культури ( у вазі після доробки ) | тис. тонн | 172,8 | 175,8 | 101,7 |
Цукрові буряки | тис. тонн | 144,0 | 156,3 | 108,5 |
Картопля | тис. тонн | 130,1 | 130,1 | 100,0 |
Овочі | тис. тонн | 26,4 | 26,8 | 101,5 |
Реалізація худоби та птиці у живій вазі | тис. тонн | 10,2 | 10.2 | 100,0 |
Молоко | тис. тонн | 47,3 | 47,3 | 100,0 |
Яйця | млн..шт | 35,0 | 35,1 | 100,0 |
- продовження проведення робіт з інвентаризації земель на території сільських рад району;
Відділ Держгеокадастру в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації
- визначення та документальне оформлення земельних ділянок;
Відділ Держгеокадастру в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації
- завершення розроблення Схеми планування території Сокальського району, проведення експертизи;
- виготовлення топогеодезичних підоснов для розроблення генеральних планів населених пунктів;
- розроблення генеральних планів смт. Жвирка, сіл Завишень, Реклинець, Домашів, Перетоки,Комарів, Хоробрів, Тудорковичі, Муроване, Острів
- завершення розроблення генеральних планів, розглядїх на містобудівній раді та прийняття рішень місцевими радами сіл Волиця, Волиця /Двірцівська/, Двірці, Заріка, Волсвин, Городище, Первятичі, Спасів, Тартакіцв, Лучиці, Корчів, Бендюга, Опільсько, Скоморохи, Варяж, Ванів, Глухів, Корчів, Савчин, Гута.
Відділ містобудування та архітектури,
селищна та сільські ради
- виготовлення документації із встановлення /зміни/ меж населених пунктів відповідно до затверджених генеральних планів
Відділи архітектури та містобудування райдержадміністрації, Держгеокадастру, селищна, сільські ради
- розроблення проектів детальних територій:
-житлових кварталів закрема з метою надання земельних ділянок для учасників АТО;
- господарських дворів, підприємств з метою їх розподілу, забезпечення функціонування підприємств з врахуванням їх розширення, або перепрофілювання, а також визначення інвестиційно - привабливих територій;
Відділ архітектури та містобудування
райдержадміністрації, міські, селищна,
сільські ради
2.4. Розвиток транспортної інфраструктури і зв’язку. Дорожнє господарство.
Головні цілі на 2016 рік:
− сприяння більш ефективному задоволенню потреб населення та промислово-виробничої сфери району у послугах транспорту, подальше вдосконалення маршрутної мережі;
- підвищення безпеки руху та комфортності перевезень пасажирів автомобільним транспортом;
- більш повне охоплення сільських населених пунктів регулярним автотранспортним сполученням
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
- вдосконалення мережі автобусних маршрутів загального користування;
- забезпечення транспортом з більшою пасажиро-місткістю та транспортом для людей з фізичними вадами.
Відділ житлово-комунального господ-дарства, цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад.
- продовження реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення – Сокаль - Червоноград, Сокаль - Стоянів, Червоноград – Перетоки, Сокаль – Бояничі, Червоноград - Рава-Руська та доріг комунальної форми власності
Відділ житлово-комунального господарств, цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад, дорожні організації району.
Очікувані результати у 2016 році:
- підвищення безпеки руху та комфортності перевезень мешканців району;
- покращення стану дорожнього полотна автодоріг району.
2.5. Житлово-комунальне господарство.
Головні цілі на 2016 рік:
− підвищення якості житлово-комунальних послуг, забезпечення прозорості встановлення тарифів на всі послуги;
− покращення експлуатаційних параметрів та оптимізація каналізаційних мереж та споруд.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
- Будівництво каналізаційного колектора по вул. Шевченка, вул. Підкови та вул. Чайковського в м. Сокаль Львівської області.
Сокальська міська рада
- Реконструкція каналізаційних очисних споруд продуктивністю 2700 м куб./добу в м. Великі Мости, Львівської області.
Великомостівська міська рада
- Реконструкція господарського протипожежного водопроводу м. Угнів
Угнівська міська рада - Котельня по вул. Героїв УПА,21а у м.Сокалі Технічне переоснащення теплових мереж із заміною трубопроводів Ду 219 на попередньоізольовані труби Ду108 від ТК-16 до ЦТП
МКП « Сокальтеплокомуненерго»
- Реконструкція водопровідної мережі в смт. Жвирка Сокальського району. Резервна лінія водопроводу з м. Сокаль до смт. Жвирка
Жвирківська селищна рада
- Приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання.
Сокальська районна рада, Сокальська міська рада, Великомостівська міська рада, Белзька міська рада, Угнівська міська рада, Жвирківська селищна рада, підприємства житлово-комунального господарства, відділ житлово-комунального господарства, цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації
- Будівництво вуличного освітлення по вул.Червоноградська та вул. Шевченка в с.Острів
Сокальський РЕМ
Очікувані результати у 2016 році:
- підвищення якості надання житлово-комунальних послуг;
- приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання;
- збільшення кількості схем санітарної очистки населених пунктів.
3. Розвиток гуманітарної та соціальної сфери.
3.1. Демографічний розвиток, підтримка дітей, сімей та молоді.
У 2015 році демографічна ситуація в районі, як і у попередні роки, характеризується зменшенням чисельності населення, яке відбувається, в основному за рахунок природного скорочення.
Сучасний рівень народжуваності не забезпечує простого відтворення населення.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
- пропаганда цінності сім’ї, дитинства, материнства, здорового способу життя та активного довголіття;
- стовідсоткове медичне обстеження учнів шкіл;
- проведення щорічних профілактичних оглядів працюючих в установах, організаціях та підприємствах усіх форм власності;
Сокальська ЦРЛ.
- надання соціальних послуг та вирішення проблемних питань учасників АТО та членів їх сімей, а також забезпечення охоплення соціальними послугами найуразливіших верств населення;
РЦ СССДМ
- здійснення соціального супроводу сімей, які опинились в складних життєвих обставинах, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу;
РЦ СССДМ
- влаштування дітей в сімейні форми виховання, створення прийомної сім’ї;
Служба у справах дітей райдержадміністрації
- забезпечення функціонування системи моніторингового нагляду ЄІАС «Діти»;
Служба у справах дітей райдержадміністрації
- придбання двом дітям та одній особі з числа дітей позбавлених батьківського піклування житла;
Служба у справах дітей райдержадміністрації.
Очікувані результати у 2016 році:
- формування здорового способу життя;
- поліпшення умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- скорочення кількості безпритульних дітей та зменшення негативних проявів у дитячому середовищі.
3.2. Охорона здоров’я, материнства та дитинства.
Головні цілі на 2016 рік:
− поліпшення здоров’я населення, забезпечення рівного та справедливого доступу всіх членів суспільства до медичних послуг належної якості;
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• забезпечення бюджетного фінансування затвердженої районною радою Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги населенню Сокальського району на засадах сімейної медицини.
• відкриття амбулаторії ЗПСМ в с. Тартаків і в с. Двірці.
• запровадження сучасних методів та принципів організації та надання медичної допомоги;
• удосконалення первинної медико-санітарної допомоги, особливо жителям села;
• першочергове укомплектування кадрами закладів охорони здоров’я, розташованих у сільській місцевості.
Сокальська ЦРЛ
Таблиця № 3
Основні показники забезпеченості населення потужностями і кадрами закладів охорони здоров'я.
Показники | 2014 р | 2015 р | 2016р. план | % 2016 р. до 2015р. |
Кількість районних лікарень,одиниць | 3 | 3 | 3 | 100,0 |
Кількість дільничних лікарень,одиниць | - | - | - | - |
Кількість лікарняних ліжок на 10 тис. чол. населення, одиниць | 58,9 | 55,3 | 54,8 | 93,9 |
Кількість сільських лікарських амбулаторій поліклінічних закладів,одиниць | 11 | 11 | 12 | 109,1 |
Кількість фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів, одиниць | 51 | 51 | 50 | 98,0 |
Кількість лікарів усіх спеціальностей на 10 тис. чол. населення, осіб | 22,9 | 23,0 | 23,0 | 100 |
Кількість середнього медперсоналу на 10 тис. чол. населення, осіб | 70,5 | 71,5 | 71,9 | 100,5 |
Загальна чисельність лікарів у закладах охорони здоров’я усіх форм підпорядкування,осіб (з зубними) | 214 | 214 | 214 | 100 |
Очікувані результати на 2016 рік:
- впровадити малоінвазивну хірургію в гінекології, хірургії;
- продовжити поетапну оптимізацію ліжкового фонду з послідуючим розширенням стаціонарно замінних ліжок для лікування хворих ;
- стабілізація показників первинного виходу населення на інвалідність;
- підвищення рівня виявлення злоякісних новоутворень І-ІІ стадії візуальних локалізацій на 0,5%; − зниження рівня смертності онкологічних хворих, які помирають протягом року після встановлення діагнозу, на 0,5 %.
3.3. Освіта .
Основні завдання та заходи на 2016 рік
- продовжити роботи по будівництву Пристанського НВК «ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок»;
- розвиток мережі навчальних закладів, які надаватимуть послуги з надання дошкільного виховання у сільській місцевості;
- завершення реалізації ІІ етапу заходів Програми « Питна вода»;
- реалізація ІІ етапу Програми «Внутрішні туалети» в частині проведення капітальних ремонтів;
- продовження реалізації заходів з енергоефективності та енергозбереження в загальноосвітніх навчальних закладах району.
Проблемні питання:
- завершення будівництва ДНЗ с. Сілець та Пристанського НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок»;
- завершення добудови приміщень у Домашівській та Низівській ЗШ І-ІІ ст.;
- проведення капітальних ремонтів спортивних залів у школах;
- встановлення фільтрів для очищення питної води у ЗНЗ району;
- переведення шкільних котелень на альтернативні види палива.
Таблиця №4
Кількісні показники роботи державних загальноосвітніх закладів
Показники | Очікув. 2015 р.
| 2016 р. план | % 2016 р. до 2015 р. |
Кількість ДДЗ, одиниць ( НВК – дитячий садок) | 37+25/ 62 | 37+26/ 63 | 101,6 |
у міських поселеннях | 9 | 9 | 100 |
у сільській місцевості | 28+25 | 28+26 | 101,9 |
Кількість місць у ДДЗ та НВК, усього | 2549 | 2564 | 100,6 |
у міських поселеннях | 1190 | 1190 | 100 |
у сільській місцевості | 1379 | 1394 | 101,1 |
Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, одиниць | 67 | 67 | 100 |
Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, усього, осіб в тому числі: | 8963 | 8963 | 99,7 |
Кількість вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах , всього осіб | 1240 | 1240 | 100,6 |
Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, всього одиниць | 67 | 67 | 100 |
І ступеня | 17 | 17 | 100 |
І-ІІ ступенів | 23 | 23 | 104,5 |
І-ІІІ ступенів | 27 | 27 | 96,4 |
Очікуваний результат на 2016 рік:
− збільшення на 5% охоплення дітей дошкільного віку суспільним
дошкільним вихованням;
− перехід на альтернативні види опалення та ремонт діючих систем;
− збільшення кількості шкіл із заміненими віконними блоками на пластикові;
- реалізація заходів з енергозбереження.
3.4. Культура
Основні цілі на 2016 рік:
− забезпечення гармонійного культурно-морального та духовного розвитку людини;
− створення належних умов для розвитку та функціонування клубних, бібліотечних закладів району;
− продовження реалізації заходів з енергоефективності та енергозбереження в закладах культури району;
− розширення мережі філіалів Сокальської дитячої школи мистецтв ім. В.Матюка;
− збереження та відновлення нерухомої спадщини до сучасних потреб суспільного життя.
На 2016 рік заплановано заходи:
- Свята зимового фольклору «Возвеселімся всі разом нині».
- Тематичний концерт, присвячений 97-ій річниці ЗЛУКи «Сила великої ЗЛУКи».
- Просвітницькі заходи, присвячені пам’яті Героїв Крут.
- Кущові огляди, присвячені 145-ій річниці від д.н. Лесі Українки та 160-ій річниці від д.н. Івана Франка.
- Літературно-музична композиція «Славна дочка Прометея», приурочена Леся Українці.
- Вечори-реквієми, присвячені пам’яті Героїв Небесної Сотні.
- Театралізоване дійство «Невмируща пісня Кобзаря», присвячене Т.Г.Шевченку.
- День пам’яті Чорнобильської трагедії (30 років).
- Свята Великоднього фольклору.
- Міжрегіональний фестиваль дитячої пісенної творчості «Мамині зіроньки-2016».
- Культурно-мистецькі заходи до Дня Матері «Уклін, тобі, моя нене».
- День міста Сокаля.
- Урочисті заходи, присвячені 20-річчю Конституції України.
- Творчі звіти НД району національно-патріотичного спрямування, присвячені 25-ій річниці Незалежності України.
- Культурно-мистецькі заходи до Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України.
- Міжнародний фестиваль трьох культур „Белзька брама”
- Семінари, присвячені 65-ій річниці від д.н. народного артиста, лауреата Шевченківської премії Назарія Яремчука.
- Відзначення Дня українського козацтва, Дня захисника України та УПА.
- Кущові та заключний огляд вокальних родинних колективів «Ой роде наш красний»
- Урочистості до Дня Гідності і Свободи.
- Заходи, приурочені пам’яті жертв Голодомору.
- Театралізоване дійство до Дня Святого Миколая.
- Всеукраїнський конкурс «Найкращий читач 2016р.».
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
- заходи з енергозбереження:
- часткова заміна вікон на металопластикові у Сокальській дитячій школі мистецтв ім. В.Матюка,
- придбання вікон та дверей: для бібліотек сіл Бояничі, Хоробрів, Скоморохи, Боб’ятин, Зубків, смт.Жвирка, бібліотеки для дорослих м.Сокаль; для Народних домів сіл Лещатів, Хоробрів, Реклинець, Пристань, Суховоля, Свитазів, Бояничі, м.Белз;
- відкриття філії Сокальської дитячої школи мистецтв ім. В.Матюка у с. Савчин;
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування для бібліотек та Народних домів району (електричний конвектор, булер’яни, декорації для сцен, музична апаратура та музичні інструменти);
- поповнення бібліотечного фонду;
- придбання комп’ютерної техніки для бібліотек;
- ремонт даху ДШМ м.В.Мости (2 корпус), НД с.Хлівчани, НД с.Бобятин, ремонт підвалу РНД м.Сокаль.
Таблиця № 5
Кількісні показники роботи державних закладів культури
Показники | 2014 р.
| 2015 р.
| 2016 р. план | % 2016р. до 2015р. |
Кількість закладів культури, всього одиниць | 160 | 160 | 160 | 100 |
| 14 | 14 | 14 | 100 |
| 146 | 146 | 146 | 100 |
Кількість бібліотек, усього одиниць | 74 | 74 | 74 | 100 |
| 7 | 7 | 7 | 100 |
| 67 | 67 | 67 | 100 |
Кількість бібліотекарів, усього осіб | 92 | 91 | 91 | 100 |
| 25 | 22 | 22 | 100 |
| 67 | 69 | 69 | 100 |
Кількість НД, усього одиниць | 83 | 83 | 83 | 100 |
| 4 | 4 | 4 | 100 |
| 79 | 79 | 79 | 100 |
Кількість працівників у НД, усього осіб | 129 | 142 | 142 | 100 |
| 24 | 34 | 34 | 100 |
| 105 | 108 | 108 | 100 |
Кількість позашкільних навчальних закладів, усього одиниць | 3 | 3 | 3 | 100 |
| 3 | 3 | 3 | 100 |
| - | - | - | - |
Кількість вчителів у позашкільних навчальних закладах, усього осіб | 111 | 115 | 115 | 100 |
Кількість учнів у позашкільних навчальних закладах, усього осіб | 1192 | 1226 | 1270 | 103,59 |
Очікувані результати у 2016 році:
− підвищення морально-культурного та духовного рівня суспільства;
− збереження та примноження національних традицій рідного краю;
− відкриття філії Сокальської дитячої школи мистецтв ім. В.Матюка у с. Савчин;
− покращення матеріально-технічної бази закладів культури району;
− реалізація заходів з енергозбереження;
− поповнення книжкових фондів бібліотечних закладів району.
Перелік основних факторів, що несприятливо впливають на розвиток галузі:
− недостатнє фінансування галузі;
− застаріла матеріально-технічна база.
3.5. Фізична культура і спорт.
Головна ціль на 2016 рік:
− створення сприятливих умов для занять фізичною культурою та спортом і ведення здорового способу життя усіх категорій населення.
Основні завдання на 2016 рік:
- реалізація районної Програми підтримки пріоритетних та наймасовіших видів спорту (волейбол, футбол, легка атлетика) в Сокальському районі на 2016 рік .
- проведення спортивно – масових заходів:
- спартакіад серед місцевих рад - міні – футбол, шахи, настільний теніс, шашки, волейбол;
- спартакіада серед членів районної асоціації інвалідів;
- змагання з - міні – футболу пам’яті Ю. Д. Вуйціка, спортивних сімей „Мама, тато, я – спортивна сім’я”, волейболу серед ветеранів пам’яті Героїв Майдану, плавання пам’яті А.В. Глуховецького, баскетболу пам’яті В. Г. Дриги, пляжного волейболу до Дня молоді та Дня Конституції, стрітболу до Дня молоді та Дня Конституції, пляжного волейболу до Дня Незалежності, стрітболу до Дня Незалежності, волейболу до Дня Незалежності, шаховий фестиваль «Незалежність», чемпіонат району з шахів, волейбол пам’яті Я. Чепіля, Г. Верхолюка, легкої атлетики пам’яті Ю. Ганіткевича, легкої атлетики пам’яті Я. Лапського;
- змагання серед команд державних установ, організацій - футзал, гирьовий спорт, плавання, настільний теніс, шашки, шахи, баскетбол, легка атлетика, пляжний волейбол, міні-футбол, волейбол, бадмінтон;
- участь в ХХV спортивних іграх Львівщини та IX обласних іграх ветеранів спорту ;
- участь в змаганнях Х обласної спартакіади серед команд державних службовців;
- участь в змаганнях обласної спартакіади серед депутатів місцевих рад;
- участь в обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях.
Відділ молоді та спорту райдержадмі-ністрації, місцеві органи влади , Федерація футболу, КЗ СРР ЛО «ФСК «Сокіл», ДЮСШ «Соколяни», ДЮСШ «Буг»
Найважливіші проблемні питання :
- введення в дію міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» в м. Белз, та м. В. Мости;
- ремонт спортивних майданчиків КЗ СРР ЛО «ФСК «Сокіл», м. Сокаль, вул. Стуса, 4 а;
- будівництво і облаштування сучасних спортивних майданчиків у місцях масового відпочинку населення.;
- покращення матеріально-технічної бази ДЮСШ;
Таблиця 6
Основні показники розвитку фізичної культури і спорту
Показники | Очікув.2015 р.
| 2016 р. (план) | % 2015 р. до 2014 р. |
Стадіони, одиниць | 1 | 1 | 100 |
Спортзали, одиниць | 37 | 37 | 100 |
Спортивні майданчики, одиниць | 238 | 239 | 101 |
Кількість підприємств, установ, організацій, де проводиться фізкультурно-оздоровча робота, одиниць | 230 | 230 | 100 |
Кількість фізкультурно-спортивних клубів за місцем проживання, одиниць | 23 | 23 | 100 |
Кількість дитячо-юнацьких спортивних шкіл, одиниць | 2 | 2 | 100 |
Очікувані результати у 2016 році:
− розвиток фізичної культури та спорту на основі нових економічних перетворень ринкових відносин;
− залучення дітей, підлітків і молоді до регулярних занять фізичною культурою та спортом.
− підвищення рівня залучення громадян до занять фізичною культурою та спортом;
− покращення стану матеріально-технічної бази;
− якісний підбір кадрів у відповідальності з освітньо-кваліфікаційним рівнем;
− належні умови для більш ефективної підготовки спортсменів.
3.6. Ринок праці.
Головні цілі на 2016 рік:
− сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості;
− реалізація заходів програми зайнятості населення району на 2016 рік шляхом активної співпраці та підтримки всіх зацікавлених органів виконавчої влади та сторін соціального партнерства;
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• підвищення рівня зайнятості за рахунок збереження діючих та створення нових робочих місць, сприяння розвитку підприємництва та самостійній зайнятості населення, особливо – у сфері, малого і середнього бізнесу;
Управління соціального захисту населення, відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдерж-адміністрації, районний центр зайнятості, виконавчі комітети місцевих рад
• здійснення системної професійної орієнтації молоді з метою формування професійних намірів та мотивації до вибору робітничих професій;
Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації
• підвищення якості та конкурентоздатності трудових ресурсів шляхом розгортання програм професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації населення, в тому числі безробітних, відповідно до потреб сучасного виробництва та змін у структурі економіки району;
Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад
• розширення співпраці з роботодавцями, зокрема, щодо:
− проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з ними з метою збереження трудового потенціалу;
− вивчення та прогнозування в професійно-кваліфікаційному розрізі поточної та перспективної потреби підприємств, установ та організацій району в робітничих кадрах і фахівцях з вищою освітою в післякризовий період;
− здійснення професійного навчання безробітних на замовлення роботодавців під конкретні робочі місця;
− подальший розвиток системи професійного навчання безробітних громадян безпосередньо на виробництві;
− надання працедавцям кваліфікованих роз'яснень та консультацій щодо дотримання норм законів про зайнятість, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, працю, у тому числі під час вивільнення або звільнення працівників, укладання трудових договорів тощо.
Районний центр зайнятості, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад
• підвищення рівня зайнятості соціально вразливих верств населення:
− збір та узагальнення інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Надання консультацій роботодавцям про виконання ними квоти;
− посилення економічного стимулювання роботодавців на створення нових робочих місць для працевлаштування безробітних, особливо – з числа не конкурентоздатних осіб, за рахунок надання компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування;
- ефективне і якісне надання соціальних послуг в частині працевлаштування ВПО, демобілізованих учасників АТО та членів їх сімей;
− ефективне вирішення питання працевлаштування осіб, що шукають роботу, та безробітних з числа вимушених переселенців з анексованих територій та місць проведення антитерористичної операції та демобілізованих учасників АТО;
− забезпечення соціального захисту та гарантій на працю безробітним, своєчасно реагуючи на виклики у сфері зайнятості;
• залучення незайнятих громадян до тимчасової зайнятості – участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру, розширення видів та обсягів громадських робіт;
Районний центр зайнятості, виконавчі комітети місцевих рад
Таблиця №7
Показники | 2015 р. очікув. | 2016 р. проект | % 2016 р. до 2015 р. |
Перебувало на обліку у районному центрі зайнятості, осіб | 3300 | 3400 | 103 |
Працевлаштовано, осіб | 1850 | 1850 | 100 |
Пройшли профнавчання , осіб | 350 | 350 | 100 |
Залучено незайнятих громадян до тимчасової зайнятості – участі у громадських роботах, осіб | 315 | 315 | 100 |
Очікувані результати у 2016 році:
− створення 840 нових робочих місць в усіх сферах економічної діяльності;
− працевлаштування за сприяння служби зайнятості району 1850 незайнятих громадян; в тому числі зареєстрованих безробітних 750
− залучення до участі в оплачуваних громадських роботах 315 осіб;
− направлення на професійне навчання 350 осіб.
3.7. Доходи населення та заробітна плата.
Головні цілі на 2016 рік:
- недопущення зниження доходів населення від трудової діяльності, сприяння підвищенню всіма суб’єктами господарювання тарифних ставок і посадових окладів на основі нових мінімальних розмірів заробітної плати, посилення контролю за додержанням відповідних державних гарантій оплати праці, погашення заборгованості з виплати заробітної плати.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати на економічно- активних підприємствах;
• дотримання умов колективних договорів у частині оплати праці, недопущення необґрунтованого зменшення розміру заробітної плати;
• легалізація трудових відносин у сфері зайнятості населення та виплати заробітної плати.
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, Сокальська ОДПІ ГУ ДФС
Очікувані результати у 2016 році:
- недопущення скорочення розміру середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника району;
- погашення заборгованості з виплати заробітної плати.
3.8. Соціальний захист.
Головні цілі на 2016 рік:
- підвищення стандартів життя та зростання добробуту населення;
- забезпечення соціальною підтримкою найбільш вразливих та незаможних верств населення шляхом поглиблення адресності при наданні державної соціальної допомоги, призначенні житлових субсидій за спрощеним порядком, підвищення рівня фінансового забезпечення соціальних програм та стимулювання ефективного використання бюджетних коштів.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
• продовження роботи щодо створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп;
• посилення контролю за своєчасністю нарахування та виплатою усіх видів допомог, за призначенням житлових субсидій за спрощеним порядком;
• удосконалення електронного обміну інформацією щодо нарахування та використання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги між підприємствами, які надають послуги і органами соціального захисту населення
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації
Таблиця №8
Прогнозна кількість одержувачів державних видів допомог в середньому за рік , (осіб)
Показники | 2014 р.
| 2015р.
| 2016 р. (план) | % 2016 р. до 2015 р.
2014 року |
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» | 7207 | 4387 | 4500 | 103% |
Закон України « Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» | 789 | 1121 | 1200 | 107% |
Закон України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам” | 1202 | 1280 | 1300 | 102% |
Закон України «Про державну соціальну допомо-гу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам | 170 | 182 | 185 | 102% |
Постанова КМУ від 02.08.2000р№ 1192 Про надання щомісячної грошової допомоги малоза-безпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи, внаслідок психічного розладу, який за висновком комісії медичного закладу і потре-бує стороннього догляду за ним | 216 | 265 | 280 | 106% |
Житлові субсидії | 2962 | 8713 | 10000 | 115% |
Очікувані результати у 2016 році:
- створення для людей з інвалідністю безперешкодного доступу до об’єктів громадського та цивільного призначення;
- покращення медичного обслуговування, реабілітації людей з інвалідністю;
- підвищення рівня соціальної захищеності мешканців району, доступності та якості соціальних послуг;
- підвищення добробуту населення.
Додаток 1
Заходи по виконанню Програми економічного і соціального розвитку Сокальського району на 2016 рік
№ п/п | Перелік заходів | Виконавці | Термін виконання | Вартість заходу, тис.грн. | Обсяги та джерела фінансування, тис.грн. | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Всього | у тому числі | ||||||||||||
Державний бюджет | Обласний бюджет | Місцевий бюджет | Власні кошти | Кредитні ресурси | Кошти інвестора | Інші джерела фінансу-вання | |||||||
І. Розвиток промисловості | |||||||||||||
| Розкриття заскидної частини західного крила пласта п7н ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"", с. Глухів. Підтримка виробничої потужності. Підготовка до відпрацювання запасів низько зольного вугілля по палсту п7н в за скидовій частині західного крила (5,6 млн.тонн), поетапне введення в експлуатацію лав з навантаженням понад 1000 т/добу, підтримка діючої виробничої потужності шахти | ПАТ «Укрзахідвуглебуд» | 2016 | 99200 | 31100 | 29000 | 0 | 0 | 2132 | 0 | 0 | 0 | |
ІІ. Розвиток сучасного аграрного виробництва | |||||||||||||
| Районна програма " Захисту сільськогосподарських угідь від повторного заболочення та населених пунктів від підтоплення" | Управління АПР райдержадміністрації Сокальської РДА | 2016 | 400 | 400 |
|
| 400 |
|
|
|
| |
III. Розбудова та модернізація виробничої і соціальної інфраструктури | |||||||||||||
| Продовження будівництва СЗШ І-ІІІ ст.. на 150 учнів з двома дошкільними групами по 15 дітей і ФАПом в с. Пристань Сокальського району.
| УКБ ОДА
| 2016 | 7262,2 | 500,0 | 0 | 500,0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Будівництво каналізаційного колектора по вул.Шевченка, вул.Підкови та вул.Чайковського в м.Сокаль, Львівської області
| Сокальська міська рада
| 2015 -2016 | 5926,0 | 2500,0 | 1500,0 | 500,0 | 500,0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Котельня по вул.Героїв УПА,21а у м.Сокалі.Технічне переоснащення теплових мереж із заміною трубопроводів Ду 219 на попередньоізольовані труби Ду108 від ТК-16 до ЦТП | МКП « Сокальтеплокомуненерго» | Травень-вересень | 350 | 350 | - | 200 | 130 | 20 | - | - | - | |
| Реконструкція господарсько-протипожежного водопроводу м.Угнів | Угнівська міська рада | 2016 | 1015 | 1015 | 400 | 350 | 250 | 20 | - | - | - | |
Будівництво вуличного освітлення по вул.Червоноградська в с.Острів | Сокальський РЕМ | 2016 | 200,0 | 200,0 | - | - | 200,0 | - | - | - | - | ||
Будівництво вуличного освітлення по вул.Шевченка в с.Острів | Сокальський РЕМ | 2016 | 200,0 | 200,0 | - | - | 200,0 | - | - | - | - | ||
IV. Забезпечення належного та стабільного функціонування транспортного простору | |||||||||||||
| Ремонт та утримання доріг комунальної власності району | ||||||||||||
| Капітальний ремонт дороги вул.Л.Українки с.Жужеляни | ТзОВ « Полімер» | 2016 | 610 | 610 | - | - | - | 100 | - | - | - | |
Фінансування робіт, пов’язаних з поточним ремонтом автомобільних доріг Тудорковицької сільської ради | Тудорковицька сільська рада | 2016 | 45,0 | 45,0 | - | - | 45,0 | - | - | - | - | ||
V. Реконструкція та модернізація об’єктів соціальної сфери району | |||||||||||||
Освіта | |||||||||||||
| Будівництво загальноосвітніх навчальних закладів: Пристанський НВК « ЗШ І-ІІ ст.» | УКБ ЛОДА | 2016 | Замовник УКБ ЛОДА |
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Реконструкція приміщень дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів під НВК: Бояницька ЗШ І ст.. | Відділ освіти | 2016 |
600 |
600 |
0 |
0 |
600 |
0 |
0 |
0 |
| |
| Завершення добудови приміщень: Домашівська ЗШ І-ІІ ст.. Низівська ЗШ І-ІІ ст.. | Відділ освіти | 2016 | 100 150 | 100 150 | 0 | 0 | 100 150 | 0 | 0 | 0 |
| |
| Добудова спортивних залів: Войславицька ЗШ І-ІІ ст.. Мурованський НВК « ЗШ І-ІІ ст.. –дитячий садок | Відділ освіти | 2016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Заходи з енергоефективності та енергозбереження ЗНЗ І ст.., ЗНЗ І-ІІ ст.., ЗНЗ І-ІІІ ст..
| Участь в конкурсі мікропроектів | 2016 | 1112 | 1112 | 0 | 0 | 1112 | 0 | 0 | 0 |
| |
Культура | |||||||||||||
| Поповнення бібліотечного фонду
| Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій | 2016 | 95,0 | - | - | - | 95,0 | - | - | - | - | |
| Придбання комп’ютерної техніки для бібліотек сіл Ванів та Низи
| Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій | 2016 | 20,6 | - | - | - | 20,6 | - | - | - | - | |
| Відкриття філії Сокальської ДШМ ім. В. Матюка у с. Савчин | Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій | 2016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Придбання одягу сцени у Народний дім с. Сілець | Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій | 2016 | 43,2 |
|
|
| 43,2 |
|
|
|
| |