ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXIV

Скликання:

VII

Тип:

За поправку

Номер:

1

Проголосовано:

02.11.2018 10:55:39

Автор:

Бойко В.І

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

ДРУК ПОПРАВКИ

Голосування за поправку до проєкту рішення: №00647/07 від 01.10.2018
"Про районну програму“Шкільний автобус” на період до 2020 року

Районна програма

„Шкільний автобус” до 2020 року

 

Загальна частина

 

Організація регулярного підвезення учнів та педагогічних працівників сільської місцевості до  місць навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття загальної середньої освіти.

Статтею 21 Закону України „Про загальну середню освіту” передбачено можливість забезпечення регулярного підвезення до місць навчання, роботи і додому учнів та вихованців. Можливості, визначені згаданими нормативними актами передбачені Державною цільовою соціальною програмою «Шкільний автобус»,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 року № 31 «Про затвердження Програми «Шкільний автобус» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 року № 614 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня  2003 року № 31»)

          У районі за межею пішохідної доступності перебувають і потребують підвезення 1784 учнів (24 відсотки від загальної кількості), 49 вихованців НВК (4 відсотки від загальної кількості) та  427  педагогічних працівників (47 відсотків).

У поточному році 23 шкільними автобусами здійснюється підвезення учнів до 34-ти закладів освіти, та педагогічних працівників – до 34.

Разом з цим, в організації перевезення учнів і працівників є ряд проблем.

Автобусний парк потребує постійного технічного обслуговування. 10 автобусів мають значний термін експлуатації (понад 10 років), 1 – малої місткості.

Частина маршрутів шкільних автобусів залишаються комбінованими (одним автобусом обслуговується кілька шкіл чи маршрутів руху, що створює незручності для учнів і працівників).

Виконання Програми дасть змогу створити умови для забезпечення регулярного підвезення до місць навчання, роботи  і додому учнів, дітей та педагогічних працівників, створити умови для безпеки і збереження здоров’я дітей, сприяти подальшому розвитку їх індивідуальних здібностей і обдарованості.

 

Мета і завданняПрограми

 

Метою Програми є  створення рівних можливостей для всіх громадян, які проживають і постійно працюють у сільській місцевості, в задоволенні соціальних та культурно-освітніх потреб, організація безпечного, регулярного підвезення здобувачів освіти закладів освіти у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому, підвезення здобувачів освіти до місць проведення культурно-мистецьких, спортивних, оздоровчих, інших заходів місцевого, регіональних та Всеукраїнського рівнів, а також раціональне використання матеріально-технічної бази, кадрового потенціалу зазначених закладів.

Основними  завданнями Програми є:

          забезпечення реалізації прав громадян на доступність і безоплатність здобуття загальної середньої освіти;

створення оптимальної мережі закладів освіти у сільській місцевості, забезпечення діяльності освітніх округів;

створення (утримання) парку автобусів для забезпечення регулярного безоплатного підвезення учнів, дітей та педагогічних працівників до місць навчання, роботи  і додому (у тому числі до опорних шкіл);

забезпечення участі учасників освітнього процесу в екскурсіях, конкурсах, спортивних змаганнях, спартакіадах, олімпіадах, фестивалях, нарадах, семінарах, конференціях, культурно-мистецьких та інших заходах районного, обласного та Всеукраїнського рівнів.

 

Шляхи і способи розв’язання проблеми

 

Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти необхідно створити належні умови для безпечного, регулярного і безоплатногоздобувачів освіти, що передбачено чинним законодавством.

Розв’язати проблему можливо шляхом:

  • придбання шкільних та спеціальних шкільних  автобусів для закладів освіти сільської місцевості;

  • забезпечення  проїзними квитками учнів, дітей та педагогічних працівників, які користуються правом безкоштовного проїзду на період навчання;

  • забезпечення керівництвом дошкільних і закладів середньої освіти  у сільській місцевості коригування розкладу уроків та режиму освітнього процесу з метою ефективного використання шкільних автобусів;

  • укладання договорів з автотранспортними підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та перевізниками – фізичними особами на здійснення організованого перевезення або підвезення рейсовими автобусами; 

  • забезпечення належного рівня експлуатації та збереження шкільних автобусів;


 Оптимальний спосіб розв’язання проблеми -  виконання Програми. Заходи з виконання Програми наведені у додатку.

 

 

Очікувані результати, ефективність Програми

 

Виконання Програми дасть можливість:

  • створити належні умови для здобуття учнями  повної загальної середньої освіти, забезпечити відповідний рівень якості освіти для населення сільської місцевості;

  • забезпечити перевезення 100 відсотків учнів, дітей  та педагогічних працівників;

  • створити оптимальну мережу закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості;

  • забезпечити соціальний захист учасників освітнього процесу;

  • ефективно використовувати наявну матеріально-технічну базу, кадровий потенціал педагогічних працівників, фінансові можливості освітянської галузі району.


 

 

 

Організація виконання Програми, здійснення контролю

за її виконанням

Організацію виконання Програми здійснює Комунальна установа Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району».

Контроль за виконанням заходів Програми здійснює постійна депутатська комісія з питань освіти,  культури,  туризму та духовного розвитку ..

Виконавець Програми щорічно до 30 грудня  інформує  про стан виконання Програми.

 

 

 

 

 



Додаток

до районноїпрограми „Шкільний автобус”

на період до 2020 року

 

Заходи

з виконаннярайонноїпрограми  „Шкільний автобус” на період до 2020 року

 


































































Зміст заходу Відповідальні

виконавці
1. Закріплення за закладами освіти територійобслуговування з урахуванням потреби в організаціїпідвезення здобувачів освіти у сільськіймісцевості Районнадержавнаадміністрація  
2. Розроблення і затвердженняспеціальнихтранспортнихмаршрутів для здобувачів освіти (у тому числідітей з обмеженимифізичнимиможливостямиі  наінваліднихвізках), працівниківзакладівосвіти  у сільськіймісцевості до місцьнавчання, роботи і додому

 
КУ СРР ЛО «ЦОЗО»

Сокальське відділення поліції
 
4. Укладаннядоговорів транспортного обслуговування з перевізникамивсіх форм власності для перевезення здобувачів освіти КУ СРР ЛО «ЦОЗО»  
5. Здійсненнярозподілушкільнихавтобусіввідповідно до потреби КУ СРР ЛО «ЦОЗО» постійнадепутатськакомісія з питаньосвіти,  культури,  туризму та духовного розвитку  
6. Вирішенняпитаньпов’язанихіззабезпеченнямналежних умов зберіганняшкільного транспорту КУ СРР ЛО «ЦОЗО», заклади освіти  
7. Забезпеченняналежногорівняексплуатаціїшкільнихавтобусів (матеріально-технічнезабезпечення, контроль за станом безпеки) та оплата праці КУ СРР ЛО «ЦОЗО», заклади освіти
8. У межах чинного законодавства, введення в штатнірозписинавчальнихзакладів посад вихователів, щомаютьвідповіднуосвіту, якіздійснюватимуть (в залежностівіднормативноїкількостітранспортниходиниць) супровіддітей до місцьнавчання і додому. заклади освіти
9. Коригуваннярозкладууроків та режиму навчально-виховногопроцесу Керівникизакладів освіти
10 Встановлення пільги на проїзд учнів (для дітей, за місцем проживання яких є навчальний заклад, що надає загальну середню освіту, а також за бажанням батьків, дітей, що навчаються в школах м.Сокаля) Районнадержавнаадміністрація

 

 

 

Заступник голови районної ради                                                                                              Василь Бойко